- Advertisement -
33.5 C
Tirana
Tuesday, July 16, 2024

SUZUKI VITARA

Must read

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Problemi është të reduktohet emetimi i gazrave të makinës, por pa e rënduar shumë portofolin. Për të ruajtur ekuilibrin ndërmjet tyre, Suv-i japonez e vë theksin tek mild hybrid. Ky bëhet opsioni unik në katalog

NJË TURBO E SHKATHËT

Motori 4-cilindërsh turbobenzinë me 127 kuaj fuqi nuk ka asgjë të keqe, kjo falë edhe ndihmës së mild hybrid që jep një moment përdredhës maksimal prej 235 Nm në 2000 xhiro të motorit. Furnizimi është i ngjeshur dhe i dendur duke filluar që nga regjimi i ulët i punës, ku përftohen edhe 50 Nm nga sistemi elektrik dhe qëndron i rregullt deri në zonën e kuqe të xhirove.

SHKATHTËSIA E KËTIJ MODELI

Cili është sekreti i Vitarë-s? Pesha e lehtë, një 4×4 peshon 1.245 kg. Timoni është reaktiv si në momentin e nisjes, edhe në ndryshimin e drejtimit. Makina është komforte dhe siguron një rendiment të mirë. Po ashtu edhe sistemi i frenimit është OK.

DREJTIM I ASISTUAR

Tërësia e pajisjeve të këtij modeli është e cilësisë së lartë dhe përfshin një gamë të tillë si: frenimi automatik në raste emergjence, paralajmërimi në rast parakalimi, ruajtja e korsisë, njohja e sinjaleve rrugore, kontrolli i këndeve të errëta (edhe në indietro), kontroll aktiv cruis si dhe fenerë të rinj Led.

 

NJË ZEMËR, TRE FUNKSIONE

Një gjenerator startues Belt (1) ndez motorin, furnizon momentin përdredhës dhe bën punën e alternatorit. Është i lidhur me një bateri litiumi (2) nën sediljen e pasagjerit dhe me një transformator DC/DC (3), që e ndryshon tensionin nga 48 në 12 volt, për të ushqyer gjithë sistemet e makinës. Wltp mesatare: ndërmjet 5,7 (2WD) dhe 6,4 1/100 km (4WD këtu poshtë është çelësi për të zgjedhur tipin e traksionit).

Previous articleOPEL GRANDLAND X HYBRID4
Next articleMCLAREN GT
- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Auto Club Albania prezanton disiplinën më të re në motorsportin shqiptar, Cross Car

Jeni gati për adrenalinë, spektakël dhe risi?! Automobile Club Albania prezanton një disiplinë të re garash që i shtohet motorsportit në Shqipëri. Bëhet fjalë...