Versioni më i shkathët i këtij modeli Suv është gjithashtu motori më i fuqishëm me naftë në historinë e kompanisë çeke. Po në lidhje me shkathtësinë? Asnjë refuzim
Pa kompleks në mesin e modeleve SUV sportiv. Një kontekst në të cilin modeli Kodiaq RS shoqërohet jo vetëm nga 240 kf e furnizuar nga motori biturbo diesel me dy litra, më e fuqishmja që Skoda ka përdorur ndonjëherë, por edhe nga rekordi i rëndësishëm i kategorisë në pistën e Nürburgring. Versioni i ri i shërbimeve të modelit sportiv çek ndryshon nga motrat e saj më të vogla në përshtatjen e linjave dhe interiorit. Megjithatë, kjo nuk e pengon atë të ndalojë funksionimin e modeleve të tjerë Kodiak. Me fjalë të tjera, RS është gjithashtu në gjendje të plotësojë nevojat e familjeve të mëdha, me konfigurimin e saj me shtatë vende. Nga ana tjetër, lartësia nga terreni prej pothuajse 20 centimetrash tregon se nuk duam të heqim asgjë nga mundësitë e përballjes pa frikë me rrugët off-road. Shpirti sportiv i modelit RS dhe përdorimi gjithëpërfshirës mbështetet gjithashtu nga motori, i cili, ndër të tjera, bën gjithçka për të fshehur natyrën e tij si një motor me naftë. Kjo është edhe më e kamufluar kur vjen puna në konfigurimin Sport, pasi një mekanizëm pranë terminalit të shkarkimit ndryshon tonin dhe volumin e motorit biturbo diesel me katër cilindra. Rezultati është një zhurmë që, në disa mënyra, ngjan me atë të një benzine me disa cilindra më shumë. E gjithë kjo do të jetë rezultat i një iluzioni, sepse është në harmoni me reagimin e motorit, me kambio me dopjo friksion me shtatë marshe dhe suspensionet. Rritja e ngarkesës në timon, nga ana tjetër, është paksa e tepruar. Sidoqoftë, modeli Kodiaq RS nuk bëhet një SUV “i gatshëm për të drejtuar”: nëse ngurtësimi i pezullimeve ndihet në rrugët më të vështira.
MOMENTI PËRDREDHËS NUK MUNGON
Megjithëse nuk është shumë preçize në kthesa, modeli Kodiaq lëviz pa probleme dhe i sigurt, duke i dhënë drejtuesit një eksperiencë ndryshe. Ky i fundit, në sajë të kontributit të sasisë së konsiderueshme të momentit përdredhës, ofron një dalje energjike dhe të mirë kalibruar nga regjimet më të ulëta: një shtrirje që mund të zgjatet me njëfarë përcaktimi deri në 4.800 xhiro. Mbi konfigurimet speciale, si Off-road dhe Eco, si dhe Individual, shërbimet Comfort dhe Normal mund të konsiderohen të mbivendosura: të dyja i japin modelit RS një personalitet që nuk shkëputet nga versionet Kodiaq më pak të fuqishëm. Është sikur të themi se gjejmë aftësinë për të qenë të arsyeshëm në përdorim të përditshëm.
2.0 BITDI 4X4 DSG
Të dhëna teknike
Motori
- L4 biturbodiesel
- Cilindrata 1.968 cm3
- Fuqia maksimale 176 kW (240 kf) në 4.000 xhiro/min
- Momenti përdredhës maksimal 500 Nm nga 1.750 në 2.500 xhiro/min
Transmisioni
- Traksion integral
- Kambio me dopjo friksion me 7 marshe
Performanca
- Shpejtësia maksimale 221 km/h
- 0-100 km/h 6,9 s
- Përshkueshmëria mesatare 15,6 km/l
Përmasat dhe pesha
- Hapi 279 cm
- Gjatësia 470 cm
Gjerësia 188 cm
Lartësia 169 cm
- Pesha 1.880 kg
Çmimi
- 48.900 €