- Advertisement -
17.5 C
Tirana
Friday, April 26, 2024

SKODA KODIAQ RS

Must read

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Versioni më i shkathët i këtij modeli Suv është gjithashtu motori më i fuqishëm me naftë në historinë e kompanisë çeke. Po në lidhje me shkathtësinë? Asnjë refuzim

Pa kompleks në mesin e modeleve SUV sportiv. Një kontekst në të cilin modeli Kodiaq RS shoqërohet jo vetëm nga 240 kf e furnizuar nga motori biturbo diesel me dy litra, më e fuqishmja që Skoda ka përdorur ndonjëherë, por edhe nga rekordi i rëndësishëm i kategorisë në pistën e Nürburgring. Versioni i ri i shërbimeve të modelit sportiv çek ndryshon nga motrat e saj më të vogla në përshtatjen e linjave dhe interiorit. Megjithatë, kjo nuk e pengon atë të ndalojë funksionimin e modeleve të tjerë Kodiak. Me fjalë të tjera, RS është gjithashtu në gjendje të plotësojë nevojat e familjeve të mëdha, me konfigurimin e saj me shtatë vende. Nga ana tjetër, lartësia nga terreni prej pothuajse 20 centimetrash tregon se nuk duam të heqim asgjë nga mundësitë e përballjes pa frikë me rrugët off-road. Shpirti sportiv i modelit RS dhe përdorimi gjithëpërfshirës mbështetet gjithashtu nga motori, i cili, ndër të tjera, bën gjithçka për të fshehur natyrën e tij si një motor me naftë. Kjo është edhe më e kamufluar kur vjen puna në konfigurimin Sport, pasi një mekanizëm pranë terminalit të shkarkimit ndryshon tonin dhe volumin e motorit biturbo diesel me katër cilindra. Rezultati është një zhurmë që, në disa mënyra, ngjan me atë të një benzine me disa cilindra më shumë. E gjithë kjo do të jetë rezultat i një iluzioni, sepse është në harmoni me reagimin e motorit, me kambio me dopjo friksion me shtatë marshe dhe suspensionet. Rritja e ngarkesës në timon, nga ana tjetër, është paksa e tepruar. Sidoqoftë, modeli Kodiaq RS nuk bëhet një SUV “i gatshëm për të drejtuar”: nëse ngurtësimi i pezullimeve ndihet në rrugët më të vështira.

MOMENTI PËRDREDHËS NUK MUNGON

Megjithëse nuk është shumë preçize në kthesa, modeli Kodiaq lëviz pa probleme dhe i sigurt, duke i dhënë drejtuesit një eksperiencë ndryshe. Ky i fundit, në sajë të kontributit të sasisë së konsiderueshme të momentit përdredhës, ofron një dalje energjike dhe të mirë kalibruar nga regjimet më të ulëta: një shtrirje që mund të zgjatet me njëfarë përcaktimi deri në 4.800 xhiro. Mbi konfigurimet speciale, si Off-road dhe Eco, si dhe Individual, shërbimet Comfort dhe Normal mund të konsiderohen të mbivendosura: të dyja i japin modelit RS një personalitet që nuk shkëputet nga versionet Kodiaq më pak të fuqishëm. Është sikur të themi se gjejmë aftësinë për të qenë të arsyeshëm në përdorim të përditshëm.

 

2.0 BITDI 4X4 DSG

Të dhëna teknike

Motori

  • L4 biturbodiesel
  • Cilindrata 1.968 cm3
  • Fuqia maksimale 176 kW (240 kf) në 4.000 xhiro/min
  • Momenti përdredhës maksimal 500 Nm nga 1.750 në 2.500 xhiro/min

Transmisioni

  • Traksion integral
  • Kambio me dopjo friksion me 7 marshe

Performanca

  • Shpejtësia maksimale 221 km/h
  • 0-100 km/h 6,9 s
  • Përshkueshmëria mesatare 15,6 km/l

Përmasat dhe pesha

  • Hapi 279 cm
  • Gjatësia 470 cm

Gjerësia 188 cm

Lartësia 169 cm

  • Pesha 1.880 kg

Çmimi

  • 48.900 €
Previous articleE ARDHMJA JAM VETЁ!
Next articleBAST I FITUAR
- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Auto Club Albania prezanton disiplinën më të re në motorsportin shqiptar, Cross Car

Jeni gati për adrenalinë, spektakël dhe risi?! Automobile Club Albania prezanton një disiplinë të re garash që i shtohet motorsportit në Shqipëri. Bëhet fjalë...