- Advertisement -
14.5 C
Tirana
Monday, April 29, 2024

SFIDË PUSHTETIT

Must read

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...
Ka mbërritur një kandidate e re, BMW X7, e cila do të përpiqet të rrëzojë nga froni madhërinë e saj Range, për sa i përket luksit dhe gomave të larta. Do të jetë e vështirë, por marka gjermane zotëron zhdërvjelltësi. Dhe shumë teknologji!

Mbretëresha sfidohet. Është ajo që krijoi modelet e luksit Suv në vitet 1970 dhe që deri në ditët e sotme konsiderohet si pika e referimit: sigurisht që e kemi fjalën për Range Rover-in. Ndër vite, shumë janë përpjekur ta rrëzojnë nga majat e hierarkisë (në fakt, ekziston edhe një nivel më i lartë, ai ekstra-luksozi, ku bëjnë pjesë Bentley Bentayga, Lamborghini Urus dhe Rolls-Royce Cullinan), por gjithsesi nuk është e lehtë të zbehësh joshjen e Range-it. Tashmë ka ardhur një pretendente e re: ajo vjen nga Mynihu, quhet X7 dhe është modeli më i shitur i markës BMW. Kartat e saj në lojë janë të forta: përmasat “amerikane” (5,15 metra gjatësia), cilësia e pjesës së brendshme dhe shkathtësia e rafinuar. Megjithatë, filozofia e dy modeleve është e ndryshme: Range Rover i tanishëm, i lindur në fund të 2012-ës dhe i rinovuar verën e kaluar (për sa i përket motorit 3.0 diesel dhe sistemit të asistencës gjatë ngarjes), e ka vendin e drejtuesit mjaft të kompletuar, me shumë opsione të personalizueshme, dhe një brendësi me kushte të larta për akomodimin e pesë vetave; ose të katër vetave, me dy vende të bollshme në pjesën e pasme (zgjidhje standarde në SVAutobiography). Gjithashtu është një manipuluese e shkëlqyer e rrugëve, e aftë për ta kënaqur jashtëzakonisht drejtuesin gjatë rrugëve të pashtruara (falë konfigurimeve specifike të ngarjes dhe përshtatjes së shasisë). Gama e saj është mjaft komplekse dhe përfshin edhe versionin me hap të gjatë të rrotave, versionin sportiv dhe modelin me tri dyer (SV Coupé), tiparet e së cilit imitojnë gjeneratën e parë.

Nga ana tjetër, X7 propozon një “paketë” unike, me tre rreshta sediljesh. Stili është i pazakontë për BMW-në: në pjesën e përparme shtrihet grila e madhe e dyfishtë, ndërsa anash vihet re dera e pasme më e zgjatuar, për të lehtësuar aksesin në rreshtin e tretë të sediljeve. Makina ka shtatë sedilje standarde, por me kërkesë, mund të mundësohen dy sedilje qendrore Komfort. Rreshti i parë dhe i dytë janë të pajisur me komanda elektrike, ndërsa i treti mund të akomodojë persona të gjatësisë mesatare dhe të përshtasë temperaturën sipas opsioneve. Në pjesën fundore kemi derën e motorizuar: kapaciteti varion nga 326 në 2.120 litra (i Range-it nga 900 në 1.943 litra). Baza teknike është platforma e modifikuar Clar, me suspensione pneumatike standard, traksion integral xDrive, dhe me kërkesë, manovrimi me katër rrota dhe paketa xOffRoad. Shkurt pra, edhe X7-a, mund t’ia dalë mbanë mjaft mirë në rrugët pa asfalt, falë lartësisë së madhe nga toka, e cila mund të variojë nga 22 në 26 cm (tek Range nga 22 deri në pothuajse 30 cm).

Lançimi i këtij modeli nga marka gjermane pritet të bëhet në mars 2019, me një çmim që fillon nga 92.900 euro. Noblesse oblige për Roverin, çmimi i së cilit fillon nga 106.700 euro.

IKONA

Gjenerata e katërt e një legjende të paprekshme që prej debutimit të saj në vitin 1970: Range Rover paraqet SUV-in e shkëlqyer, pjesë e serisë ekskluzive të çmimit mbi 100 mijë euro. Seria aktuale, e prezantuar në vitin 2013, është rinovuar disa herë

RIVALJA

Me X7-ën, fillimisht të destinuar për tregjet amerikane dhe kineze, BMW provon për herë të parë SUV-et e luksit, ku përveç Range-it, përfshihen edhe modele si Mercedes GLS, me pritshmëri krejt të reja për vitin 2019

SI NË AVION

Vendi i drejtuesit (sipër, në versionin për tregjet angleze) dhe kabina e Range Rover-it janë të rafinuara dhe mund të personalizohen sipas dëshirës. Në të djathtë, paraqitet konfigurimi i përshtatjes së pozicionit të ndenjëseve të SVAutobiography, ku pasagjerët mund të çlodhen duke përfituar nga çdo mundësi komforti, përfshirë edhe mbështetësen e këmbëve: tamam si në first class

TRE RRESHTA

Tek modeli X7, vendi i drejtuesit është mjaft i bollshëm. Ofrohen opsione të personalizueshme tek kroskoti (sipër), paneli qendror dhe pjesët anësore. Anash, janë paraqitur bagazhi dhe dera e pasme e motorizuar (mund të ulet lartësia për të lehtësuar vendosjen e ngarkesës); në të majtë, paraqitet çatia panoramike e makinës, e cila është standarde, ndërsa opsioni Panorama sky lounge është i disponueshëm nëse bëhet një kërkesë e posaçme dhe imazhi realizohet me anë të një efekti të veçantë me drita LED

Previous articleKawasaki Z125 m.y. 2019
Next articleJEEP GLADIATOR
- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Auto Club Albania prezanton disiplinën më të re në motorsportin shqiptar, Cross Car

Jeni gati për adrenalinë, spektakël dhe risi?! Automobile Club Albania prezanton një disiplinë të re garash që i shtohet motorsportit në Shqipëri. Bëhet fjalë...