- Advertisement -
17.5 C
Tirana
Friday, April 26, 2024

RENAULT SCENIC

Must read

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Pas motorit benzinë 1.3 TCe, gama e modelit francez është pasuruar nga motori i ri 1.7 Diesel Blue dCi, i ofruar në dy furnizime elektrike. Gjithashtu, është në dispozicion edhe për modelin me shtatë vende.

Po, Renault po mendon që Scénic të kthehet në një ikonë, i aftë për t’i mbijetuar kohës dhe të mbetet një trend për një kohë të gjatë. Pra, përkundër faktit se modelet minivan po bëhen gjithnjë e më pak të pëlqyer në tregun e sotëm, Lozenge vazhdon të besojë në të, që prej kohës së futjes së tij në treg: viti 1996, viti i Scénic-ut të parë dhe sot numërohen mbi 5 milionë njësi të prodhuara. Sot, pothuajse tre vjet pas lançimit, modeli i fundit, i cili përcjell një frymë inovative falë rrotave 20 inç, si standard, është pasuruar nga një turbodiesel i njëjtë me markën Nissan, katër cilindra 1.7 Blue dCi 120 dhe 150 kuaj fuqi, të cilat gjithashtu mund të implimentohen në Grand Scénic, versioni me shtatë vende. Një lloj kompensimi i benzinës 1.3 TCe, e prezantuar në vitin 2018 dhe e propozuar në 115, 140 dhe 160 kuaj fuqi. Kabina e automjetit është konfirmuar gjithashtu: një hapësirë e gjerë dhe modulare, si dhe panorama e ofruar është fantastike falë xhamave të mëdhenj të vendosur në makinë.

Përforcim pa u nxituar

Turbodiesel i ri, në furnizimin më të vogël të energjisë elektrike, e bën shpërndarjen së saj në mënyrën më të mirë: nuk ka detaje të mprehta dhe as vrima të bezdisshme përgjatë harkut të përdorimit. Gryka e siguruar nga 300 Nm e çiftit të rrotullimit të motorit është fuqizuar tashmë në 1500 rpm dhe mbetet konstante deri në 2,500, kur motori me katër cilindra fillon të zgjatet deri në 4,000 rpm. Por pa nxitim, siç tregohet se kërkon 14 sekonda për të shkuar nga 0-100. Versioni prej 150 kf është më agresiv, me 340 Nm konstante prej 1,750 deri 2,750 rpm: pjesa shtesë e kuajve fuqi dhe çiftit të rrotullimit garanton përshpejtim, sidomos në kombinim me dy shpejtësi (0-100 në 10,2 sekonda). Të dyja variantet e Blue dCi, dallohen nga një sasia e elasticitetit. Gjatë kthesave, Scénic tregon një frymë më të qetë, duke synuar për më shumë komfort: zvogëlimi i shpejtësisë dhe reagimi i menjëhershëm i drejtimit të frenave për një drejtim të qetë, si dhe kutia e shpejtësisë manuale me gjashtë shpejtësi. Suspacioni dhe izolimi i zërit, që mos të ketë tërheqje të shpejtë të ingranazheve. Karakteristikat e sigurisë përfshijnë frenimin automatik emergjent me njohjen e këmbësorëve, sensor në kënde të errëta në pasqyrat e pasme, mbajtjen e korsisë dhe njohjen e sinjalistikës.

MOTORI

EFIKAS DHE I PASTËR

Teknikët e Renault-it kishin nevojë për 2,500 orë test dhe 270,000 kilometra test rrugësh për të projektuar motorin e ri 1.7 Diesel Blue dCi: një evolucion i 1.6 dCi që prodhohet në fabrikën spanjolle në Valladolid. Projektuar për të reduktuar konsumin e karburantit dhe emetimet, ajo është e pajisur me një monobllok gize, pistona çeliku, një bosht i ridizenjuar dhe një sistem të shpërndarjes pa zinxhirë përgjatë drejtimit. Për një kontroll më të saktë të presionit të ngarkuar, është i lidhur me një sistem ajër-ujë, ndërsa sistemi i furnizimit të përbashkët përdor injektorë që punojnë deri në një presion prej 2,500 bar. Pompa e zhvendosjes së vajit redukton konsumin e karburantit. Për të zvogëluar oksidet e azotit në nivelin e kërkuar nga standardet Euro 6d-Temp, është adoptuar edhe katalizatori Scr, i cili përdor AdBlue, një agjent reduktues që përbëhet nga një përzierje e urea dhe ujë që gjendet në një rezervuar të veçantë. Midis versioneve 120 kf dhe 150 kf, komponentët janë të njëjtë: vetëm ndryshimet e hartave elektronike.

Previous articleMERCEDES–BENZ EQC
Next articleGKN GTD 19
- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Auto Club Albania prezanton disiplinën më të re në motorsportin shqiptar, Cross Car

Jeni gati për adrenalinë, spektakël dhe risi?! Automobile Club Albania prezanton një disiplinë të re garash që i shtohet motorsportit në Shqipëri. Bëhet fjalë...