- Advertisement -
15.5 C
Tirana
Thursday, May 2, 2024

Mazda6 – Mercedes CLS

Must read

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

ÇЁSHTJE DINAMIZMI

Seria e tretë e makinës me katër dyer të Shtutgart-it, rimëkëmb pastërtinë stilistike, pa humbur elegancën e pangatërrueshme të linjës së saj. Ashtu si edhe tre vëllimshja tjetër, Mazda6, është përditësuar me rastin e Sallonit të Los Anxhelos-it

Hapi një shteg të ri kur debutoi në vitin 2014: e para Mercedes CLS, frymëzuese e të gjitha modeleve të prodhuara që atëherë e në vijim, modele prestigjioze, mes veturës dhe coupé-së,  përfaqësoi menjëherë një pikë referimi, për sa i përket origjinalitetit dhe pastërtisë. Më pas, me serinë e dytë të vitit 2010, formula u rinovua por pa gjetur të njëjtin ekuilibër mes freskisë dhe saktësisë: rinovimi solli disa linja të tepërta, të cilat sot, me aktin e tretë, duket se janë eliminuar. Protagoniste e një kthimi në origjinë, që konsiston në braktisjen e çdo linje të tepërt, përbën mishërimin e parë të kursit të ri stilistik të Gorden Wagener, të cilin shpejt do ta shohim tek modelet e reja: A-Class, GLE dhe GLS. Duke lënë mënjanë dizajnin, për CLS-në ka shumë për të thënë: në pjesën e brendshme kemi tabletin panoramik “pa kornizë”, të përbërë nga dy ekrane 12.3 inç secili, dhe nga një ekran i sipërm. Për automatizimin e drejtimit, vlen të përmendet teknologjia e modelit S-Class, që përfshin sistemet autonome për ndryshimin e korsisë në autostradë, ndalesat dhe rinisjet në trafik. Edhe më spikatëse janë risitë motoristike. Në debutim, CLS-ja do të ketë vetëm motorët 3.0 turbo me gjashtë cilindra, të gjithë të kombinuar me traksion integral 4Matic: dy motorë me naftë (286 ose 340 kf) dhe një me benzinë me sistem elektrik 48 volt, i cili në krahas motorit me djegie të brendshme 367 kf, me moment përdredhës 500 Nm, do të ketë edhe një elektrik 22 kf, me moment përdredhës 250 Nm (0-100 km/h në 4.8 sekonda). Më pas do të mbërrijnë edhe motorët me katër cilindra, ndërsa për herë të parë do të mungojë motori V8, i cili do të jetë privilegj i AMG GT4, model debutues me katër dyer, me performancë të lartë, të realizuar nga departamenti sportiv.

ZHVILLIM I RI TURBO NË HIROSHIMA

Rinovimi i modelit Mazda6, të prezantuar në Sallonin e Los Anxhelos-it, ishte më i kufizuar: me rastin e përditësimit në mes të karrierës së modelit, projektuesit japonezë ndërhynë kryesisht në  nivel teknik. Debutimi i motorit 2.5 litra turbobenzinë, me katër cilindra, me fuqi 250 kf, i parashikuar tani për tani vetëm për tregun e Amerikës së Veriut, që përbën më shumë interes, shënon një moment të rëndësishëm për konstruktorin, i cili, deri pak kohë më parë, ishte thjesht një aspirant. Pjesa tjetër ka të bëjë me ndërhyrje stilistike tek konturet: rregullime të vogla, për të mos prishur formën atletike, e cila është e gjitha çështje dinamizmi.

Pjesa e brendshme e modelit Mazda6 ka mbetur e paprekur: e vetmja risi i përket materialeve, tani me cilësi më të lartë. Progres i rëndësishëm është bërë për sa i përket asistencës në drejtim, me futjen e sistemit autonom për menaxhimin e ndalesave dhe rinisjeve në trafik.

NJЁRA THUAJSE COUPÉ, TJETRA VETURЁ E MIRËFILLTË. ÇFARЁ I BASHKON TЁ DYJA? FORMA ATLETIKE

Previous articleLAMBORGHINI URUS
Next articleNISSAN LEAF
- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Auto Club Albania prezanton disiplinën më të re në motorsportin shqiptar, Cross Car

Jeni gati për adrenalinë, spektakël dhe risi?! Automobile Club Albania prezanton një disiplinë të re garash që i shtohet motorsportit në Shqipëri. Bëhet fjalë...