- Advertisement -
17.5 C
Tirana
Monday, April 29, 2024

PEUGEOT 508

Must read

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

(PESЁ) DYER TЁ HAPURA DREJT SЁ ARDHMES

 

PAS dopjetës së Suv me modelet 3008 dhe 5008, Peugeot vazhdon të rinovojë gamën me produktin e tretë të këtij kursi të ri. Modeli i ardhshëm që do të përballet me ndryshimin e gjeneratave do të jetë modeli 508. Modeli i madh francez do të bazohet në forma më atletike dhe më të lidhura mes kabinës e pjesës fundore: pasojë e drejtpërdrejtë e kësaj risie mund të jetë braktisja e formulës me katër dyer, në favor të një serie me pesë, nën gjurmët e modeleve Audi Sportback. I frymëzuar në formë nga koncepti Exalt, i prezantuar në vitin 2014 në Pekin, modeli i ri 508 do të ruajë përmasat e jashtme aktuale, me një gjatësi rreth 4.8 metra. I zhvilluar mbi të njëjtën platformë “të përzier” të modelit DS 7 Crossback (me modul Emp2 për pjesën e përparme dhe kabinë të kombinuar me aksin e pasëm multilink), modeli i ri me pesë dyer, do të ketë motor PureTech turbobenzinë me tre (1.2 litra) ose katër (1.6 litra) cilindra.

Këtu do të debutojë motori i ri 1.5 BlueHDi, i cili synon të zëvendësojë variantin aktual 1.6 litra, edhe në pjesën tjetër të grupit. Mes risive të tjera teknologjike, vlen të përmendet kambio automatike me tetë marshe, motori hibrid plug-in (i cili, megjithatë, nuk pritet të debutojë përpara vitit 2020), si dhe një shtytje e fortë në drejtim të automatizimit: me sistemet stop&go dhe Traffic jam assist të përmirësuar, do të jetë në gjendje të menaxhojë rinisjet në qytet si dhe ndryshimin e korsisë apo parakalimet në autostradë, deri në shpejtësinë 180 km/h.

Previous articleJAGUAR E-PACE
Next articleVOLKSWAGEN ARTEON
- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Auto Club Albania prezanton disiplinën më të re në motorsportin shqiptar, Cross Car

Jeni gati për adrenalinë, spektakël dhe risi?! Automobile Club Albania prezanton një disiplinë të re garash që i shtohet motorsportit në Shqipëri. Bëhet fjalë...