AutoClub

DËSHIRON TË BËJË GT

BMW Seria 8 fiton dy dyer dhe bëhet Gran Coupé. Rritet në dimensione dhe kombinohen dy variante të një game për të zgjeruar horizontet, edhe në aspektin e prakticitetit. Në koncesionarë që nga shtatori          

Në botë ka detyra më të vështira se sa të dizajnohet një coupé duke nisur nga një platformë 3,02 metrash. Sidoqoftë, rezultati duket se i jep të drejtë dizajnuesve të BMW-së: madje edhe me disa dyer shtesë, Seria 8 Gran Coupé, e cila do të jetë në shitje që nga shtatori, di si ta tërheqë vëmendjen. Më shumë se 2.3 centimetra krahasuar me motrat Coupé dhe Cabrio me katër dyer (për një total prej 5.02 metra), Gran Coupé zgjerohet dhe rritet respektivisht tre dhe gjashtë centimetra. Brenda janë katër ndenjëse luksoze plus një në qendër, që në Mynih e klasifikojnë si “të përshtatshme për distanca të shkurta”. Pjesa më e rëndësishme e këtij prodhimi është motori M850i xDrive, i përbërë nga një 4.4 V8 biturbo me 530 kuaj fuqi dhe moment përdredhës maksimal 750 Nm, por që nuk mungon ai 3.0 me gjashtë cilindra benzine në linjë dhe 340 kuaj fuqi në 840i (edhe me traksion integral) dhe ajo me 320 kuaj fuqi dhe moment përdredhës maksimal 680 Nm (me naftë) në 840d xDrive. E gjitha për vetëm 70 kile më shumë në krahasim me coupé. Dhe një udhëzues që rrjedhimisht është shpallur si GT e vërtetë.             

RENAULT KOLEOS

RISTILIM I LEHTË, POR HI-TECH

Është momenti për përditësime për Koleos, SUV-in mesatar dhe të madh njëkohësisht të Renault. Jashtë ka vetëm pak ndryshime në stil. Ndërsa, brenda ka sedilje të reja përpara dhe vende të reja më të përshtatshme për vendosjen e objekteve. Gjithashtu, ka një infotainment R-Link 2, me ekran nga 7 në 8,7 inç, e përshtatshme për standartet e Apple CarPlay dhe Android Auto. Janë përditësuar edhe të dy motorët me naftë, që ofrohen edhe me kambio automatike. Mund të zgjedhës mes 1,7 me 150 kuaj fuqi(traksion përpara) ose 2.0 që shkon nga 175 në 190 kuaj fuqi(4×4).              

AKORD BMW-JLR

SË BASHKU PËR ELEKTRIKEN

Bashkimi bën fuqinë, sidomos kur bëhet fjalë për një makinë elektrike. Besojmë se BMW dhe Jaguar Land Rover janë bashkuar për të çuar përpara zhvillimin e gjeneratës së pestë të sistemit eDrive. Në Monako është formuar një grup inxhinierësh që do të çojnë përpara studimet e tyre për ti çuar në zero emetime në të ardhmen. Aplikacioni i parë i ri dhe më kompakt i eDrive do të përdoret në 2020-ën në iX3. Sistemi do ti thotë lamtumirë elementëve që gjenden rrallë(si litiumi) dhe ndjeshmërisë së tensioneve gjeopolitike, duke u zëvendësuar me materiale të reja.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *