Kompania nga Shtutgarti ndjek rrugën e markave të tjera duke lançuar versionin e saj Suv. Bisht sportiv, motorët V6 dhe V8 turbocharged. Me shumë gjasa, versioni hibrid pritet të lançohet gjithashtu
Në një epokë të ekonomive në rritje dhe platformave modulare, Porsche Cayenne Coupé nuk donte të ndante asgjë edhe në Sallonin e Gjenevës. Modeli i ri u zbulua disa ditë pas mbylljes së ekspozitës zvicerane: një zgjedhje strategjike që duke pasur parasysh sasinë e risive në Gjenevë, nuk ka lejuar të zbehë ato që Porsche kishte rezervuar, ndonëse shoqëria e tretë sportive në Zuffenhausen, rrjedh nga e para.
MBAN NJË PROFIL TË ULËT
Tavani i pjerrët dhe i ulur me 20 mm, dyert e pasme të ridizenjuara, parafango zgjerohet me 19 mm, bisht i modifikuar dhe me targën të afruar më shumë drejt asfaltit, Coupé bëhet më shumë 911 dhe më pak Cayenne, duke rivalizuar strategjinë e Audi Q8, BMW X6 dhe Mercedes Gle Coupé. Drita hyn në bordin 4-vendësh nga xhamat e tavanit panoramik, të cilët, sipas kërkesës, mund të jenë edhe prej karboni. Sediljet e pasme janë ulur me 30 mm, kështu që profili i çatisë nuk largon hapësirën nga tavani, ndërsa vëllimi për bagazhin varion nga 600 deri në 1,540 litra. Natyrisht, lëvizja teknologjik nga Cayenne është totale dhe përfshin gamën e motorit. Dy njësi janë të disponueshme në nisje, të dyja me transmetimin automatik me tetë shpejtësi: 3.0 V6 turbocharged 340 HP dhe moment përdredhës maksimal 450 Nm, i cili lejon makinën për të mbuluar 0-100 në 6 sekonda dhe arrin 243 km/h dhe 4.0 V8 twin-turbocharged 550 HP dhe 770 Nm, e cila arrin 0-100 në 3.9 sekonda dhe shtyn Cayenne Turbo Coupé të arrijë deri në 286 km/h. Nuk ka naftë: kompania u tërhoq prej saj në shtatorin e kaluar, pas një dekade e cila filloi në nëntor 2008, në serinë e fundit të modelit të parë të Cayenne. Në vend të saj, do jetë teknologjia “hybrid plug-in” edhe në të ardhmen, 100% modele elektrike, në të cilat Porsche do të investojë gjashtë miliardë euro deri në vitin 2022. Për këtë arsye, oferta e motorit të Cayenne Coupé pritet të rritet me ardhjen e versionit hibrid, versioni E-Hybrid, i cili duhet të kombinojë 3.0 V6 të lartpërmendura me një njësi elektrike 136 kf (për një fuqi totale prej 462 dhe moment përdredhës prej 700 Nm), të mundësuar nga një bateri litiumi 14.1 kWh e aftë për të drejtuar Suv me zero emisione deri në 44 km dhe me një shpejtësi prej 135 km/h. Nëse flasim për çmimin, Cayenne Coupé V6 fillon nga 86,692 euro, ndërsa Coupe V8 fillon nga 151,230 euro.