Zgjidhje hi-tech, ndërlidhja e avancuar dhe drejtimi i asistuar debutojnë në gjermanen me prerje mesatare. Pa shtrembëruar thelbin
1.5 TSI Evo ACT Sport Dsg 5 p.
MOTORI – L4 turbobenzinë 1.498 cm3
FUQIA MAKSIMALE – 110 kW (150 kf)
MOMENTI PËRDREDHËS – 250 Nm në 1.500 xhiro/min
TRAKSIONI – rrotat e para
KAMBIO – automatike me 7 marshe
0-100 km/h – 8,3 s
KONSUMI MESATAR – 5,0 km/l
PËRMASAT – gjat. 426 – gjer. 180 – lart. 149 cm
PESHA – 1.317 kg
ÇMIMI – duke filluar nga 28.150 €
Golf-i në foto është më tepër një Highline dhe jo, siç raportohet në tabelën e të dhënave më sipër, versioni Sport. Duke qenë se motori 1.5 turbobenzinë është i disponueshëm vetëm për këtë lloj varianti. Kjo nuk i heq e as nuk i shton ndonjë gjë idesë që kemi krijuar duke e ngarë, d.m.th. se Golf-i dixhital, 7.2 është goxha makinë. Sigurisht prej injektimit të teknologjisë prej të cilës ka përfituar (dhe që e gjejmë në listën e bollshme të aksesorëve opsionale ose në prodhimin standard), ashtu si edhe për ekuilibrin e përgjithshëm të karakteristikave të tij. Rritjet e jashtëzakonshme ose rëniet cilësore, vazhdojnë të mos jenë, duke nxjerrë kështu në pah është aftësinë e atyre që kanë punuar nga koha në kohë për të rinovuar Golf-in: çdo gjë nënkuptohen të gjitha aspektet e timon-shasi-suspensione, shasia dhe kombinimi i motorit dhe kambios, gjithashtu ambienti i brendshëm në tërësi, duket shumë homogjen, i një niveli të lartë.
Motori i ri 1.5 turbo benzinë, mund të themi, është tejet silencioz, ka tërheqje të lartë në regjime të ulëta dhe është fluid, sikur nuk duhet as të sforcohet për të lëvizur një peshë që kalon 1.300 kg. I rinovuari Dsg me shtatë marshe bën pjesën e vet pa hezitim, por edhe kambio manuale përshtatet më së miri me pedalen e friksionit shumë të lehtë.