- Advertisement -
18.5 C
Tirana
Thursday, March 28, 2024

VOLKSWAGEN GOLF

Must read

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Zgjidhje hi-tech, ndërlidhja e avancuar dhe drejtimi i asistuar debutojnë në gjermanen me prerje mesatare. Pa shtrembëruar thelbin

 

1.5 TSI Evo ACT Sport Dsg 5 p.

 

MOTORI – L4 turbobenzinë 1.498 cm3

FUQIA MAKSIMALE – 110 kW (150 kf)

MOMENTI PËRDREDHËS – 250 Nm në 1.500 xhiro/min

TRAKSIONI – rrotat e para

KAMBIO – automatike me 7 marshe

0-100 km/h – 8,3 s

KONSUMI MESATAR – 5,0 km/l

PËRMASAT – gjat. 426 – gjer. 180 – lart. 149 cm

PESHA – 1.317 kg

ÇMIMI – duke filluar nga 28.150 €

 

Golf-i në foto është më tepër një Highline dhe jo, siç raportohet në tabelën e të dhënave më sipër, versioni Sport. Duke qenë se motori 1.5 turbobenzinë është i disponueshëm vetëm për këtë lloj varianti. Kjo nuk i heq e as nuk i shton ndonjë gjë idesë që kemi krijuar duke e ngarë, d.m.th. se Golf-i dixhital, 7.2 është goxha makinë. Sigurisht prej injektimit të teknologjisë prej të cilës ka përfituar (dhe që e gjejmë në listën e bollshme të aksesorëve opsionale ose në prodhimin standard), ashtu si edhe për ekuilibrin e përgjithshëm të karakteristikave të tij. Rritjet e jashtëzakonshme ose rëniet cilësore, vazhdojnë të mos jenë, duke nxjerrë kështu në pah është aftësinë e atyre që kanë punuar nga koha në kohë për të rinovuar Golf-in: çdo gjë nënkuptohen të gjitha aspektet e timon-shasi-suspensione, shasia dhe kombinimi i motorit dhe kambios, gjithashtu ambienti i brendshëm në tërësi, duket shumë homogjen, i një niveli të lartë.

Motori i ri 1.5 turbo benzinë, mund të themi, është tejet silencioz, ka tërheqje të lartë në regjime të ulëta dhe është fluid, sikur nuk duhet as të sforcohet për të lëvizur një peshë që kalon 1.300 kg. I rinovuari Dsg me shtatë marshe bën pjesën e vet pa hezitim, por edhe kambio manuale përshtatet më së miri me pedalen e friksionit shumë të lehtë.

 

- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Auto Club Albania prezanton disiplinën më të re në motorsportin shqiptar, Cross Car

Jeni gati për adrenalinë, spektakël dhe risi?! Automobile Club Albania prezanton një disiplinë të re garash që i shtohet motorsportit në Shqipëri. Bëhet fjalë...