Komisioni Evropian publikon studimin më të fundit. Synohet ulja e viktimave nga aksidentet rrugore
Më 14 Prill 2020, Komisioni Evropian publikoi një studim mbi fizibilitetin, kostot dhe përfitimet e rikualifikimit të Sistemeve të Avancuara të Asistencës në Drejtim (ADAS) për të përmirësuar sigurinë në rrugë. Sipas Rregullores së Parlamentit Evropian (2019/2144) për teknologjitë e sigurisë së automjeteve, disa sisteme ADAS do të jenë të detyrueshme në modelet e reja që nga qershori 2022 dhe më pas në të gjitha automjetet e reja që nga qershori i 2024-ës. Sidoqoftë, për shkak të rinovimit të ngadaltë të flotës së automjeteve, do të duhen disa vite përpara se një pjesë e konsiderueshme e të gjitha automjeteve të pajisen me këto sisteme të përparuara sigurie. Për ta kompensuar këtë, siguria e automjeteve ekzistuese mund të përmirësohet me sistemet ADAS të përshtatshëm. Ky studim ekzaminoi fizibilitetin teknik të sistemeve të ndryshme të modifikimit ADAS dhe vlerësoi sistemet aktuale të paralajmërimit në detaje.
Së pari, kur bëhet fjalë për fizibilitetin teknik, studimi konkludon se rikualifikimi i sistemeve ADAS ka vetëm kufizim të qasjes në kohë reale në të dhënat e automjeteve. Për më tepër, nuk mund të ketë akses në aktivizuesit përkatës të sigurisë, siç janë frenat. Sidoqoftë, rikualifikimi i sistemeve siguron funksionime të shumta (p.sh. FCW, LDW, SLI me bazë kamerën), të cilat janë të disponueshme në treg. Këto kufizime lejojnë që sistemet e paralajmërimit ADAS të rikualifikohen. Megjithatë, duke ndërhyrë në mënyrë aktive, sistemi automatik i frenimit të emergjencës vlerësohet si jo i realizueshëm. Për më tepër, prodhuesit njoftuan se ata do të refuzojnë përgjegjësinë nëse ndonjë palë e tretë do të përpiqet të rivendosë ndërhyrjen aktive të ADAS.
Së dyti, studimi paraqet skenarin fillestar, duke arritur në përfundimin se përkundër zhvillimeve siç është rregullorja e Parlamentit Evropian (2019/2144), numri i automjeteve të pajisur me sistemet e rikualifikuara të sigurisë ADAS pritet të mbetet i vogël, përveç rastit nëse ndërhyn BE. Për më tepër, në rastin e rikualifikimit të detyrueshëm, aktorët e konsultuar presin një pranim të ulët të publikut.
Në fund të fundit, analiza e përfitimit të kostove konkludon se përfitimi më domethënës i rikualifikimit të sistemeve të sigurisë është zvogëlimi i viktimave. Për më tepër, rikualifikimi i autobusëve do të ishte zgjidhja më efikase, pasi flota është më e vogël në krahasim me klasat e tjera të automjeteve. Por, në të njëjtën kohë, kategoritë e tjera të automjeteve janë të përfshira në një numër të madh aksidentesh.