Një tjetër franceze, një tjetër hibride… Që mund të llogarisë dy motorë elektrikë dhe një kambio elektroaktive me katër marshe, një mjedis vërtet origjinal. Do ta shpjegojmë pse
SI PUNON
Skema hibride E-Tech e Clio-s është e veçantë sepse pika e fillimit kryhet ekskluzivisht nga motori kryesor elektrik. Pastaj, në varësi të kërkesës për fuqi, motori termik ndihmohet nga paketa e dytë elektrike dhe sillet në shpejtësinë e saktë të rrotullimit, e nevojshme për ta lidhur atë pa pasoja me transmisionin. Ndryshimet e raporteve bëhen sipas të njëjtës procedurë. Në trafikun e qytetit dhe bllokimin e trafikut, kontributi i motorit elektrik është i konsiderueshëm: sipas Renault, ajo mbulon deri në 80% të udhëtimeve urbane. Sistemi funksionon mirë dhe pa kolpo.
INFOTAINMENT
Makina është e pajisur me sistemin e ri multimedial Easy link, i thjeshtë në përdorim dhe me një numër të konsiderueshëm funksionesh, mes të cilëve edhe navigatori me informacionet për trafikun në kohë reale. Instrumentat tregojnë më pas rrjedhën e energjisë dhe karikimin e baterisë së sistemit hibrid.
RIKUPERIM I VËSHTIRË
Përzgjedhësi i marsheve ju lejon të aktivizoni modalitetin B, i cili rrit rikuperimin e energjisë gjatë ngadalësimeve. Në këtë mënyrë, është e mundur të kufizohet përdorimi i pedalit të frenave, i cili në pjesën e parë të shtypjes së tij, modulon vetëm frenimin rigjenerues. Kur kërkohet ngadalësim më i madh, hyjnë në lojë disqet dhe ferrotat, të cilat kanë një jetë të gjatë, si në të gjitha modelet hibride.
AS FREKSION, AS SINKRONIZUES
Sistemi E-Tech u zhvillua tërësisht nga Renault, duke përdorur dy motorë elektrikë tashmë të disponueshëm, dhe duke dizajnuar kambion elektroaktive me katër shpejtësi, pa freksion dhe pa sinkronizues. E para nuk është e nevojshme sepse pika fillestare ndodh gjithmonë me njësinë elektrike. Gjithashtu, nuk ka as sinkronizues, duke pasur parasysh që funksioni i tyre kryhet nga motori elektrik dytësor. Energjia e rikuperuar dërgohet në baterinë me jone litiumi 1,2 kWh.
80%
Sipas Renault, në qytet kjo është përqindja e përshkueshmërisë së modelit elektrik të Clio-s
3 MOTORI
Një motor benzine 1.600 prej 140 kuaj fuqi dhe dy elektrikë
PËRMBLEDHJE
Motori
Hibrid i plotë
Cilindrata
1.600 cm³
Fuqia totale
103 kW (140 kf)
Çmimi
I padeklaruar