Një rimodelim i crossover-it torinez parashikon një akordim të motorit që e rrit dinamizmin e tij. Dhe këtë herë, aspekti sportiv i makinës është bashkëshoqërues me komfortin
Ndër të gjitha 500X Sport, versioni që dëshmon më mirë për emrin është edhe më potenti. Mos është kjo një konsideratë e parathënë? Në të vërtetë, kjo është më pak se sa duket, sepse versioni Sport ka një motor FireFly 1.3 me 150 kuaj fuqi dhe gjithashtu makina është unike sepse nën kompletimin sportiv dhe paraqitjen e jashtme të inspiruar nga GTI, fsheh gjithashtu një organizim pajisjesh specifik. Ndryshimet përqendrohen tek ulja prej 13 milimetrash e pajisjeve në krahasim me versionet e tjera, përveçse është e integruar me disqe 19 inç. Dhe rastisi që makina që testuam në drejtim, kishte amortizatorë me amortizim të rregullueshëm dhe e kompletuar me një timon të rikalibruar.
RIGOROZE DHE ARGËTUESE
Një radiografi sintetike e makinës na paraqet një model 500X që ka shtruar si detyrë përpara prodhuesve që të shfrytëzojnë sa më mirë rendimentin e motorit nëpërmjet një rregullsie të vetpërmbajtur në sjelljen e tij. Dhe është pikërisht kjo ndjesi që provohet gjatë drejtimit të modelit Sport 1.3 në një rrugë me kthesa, edhe kur këto janë shumë pranë njëra-tjetrës dhe që imponojnë ndryshime të shpejta të drejtimit. Në këto kushte, Fiat 500X ecën shumë e mbledhur nga një kthesë tek tjetra. Drejtimi është preciz dhe argëtues edhe në saj të homogjenitetit dhe reaktivitetit të timonit që jep një feedback të vlerësueshëm. Rigoroziteti i sjelljes së makinës lejon të shfrytëzohet instinktivisht motori turbo me katër cilindra dhe të mbahet më lehtë në regjime pune mesatare dhe të larta, ku ofrohet edhe gjallëri më e mirë në saj edhe të përpikmërisë me të cilën dopio freksioni tregon raportet në përshpejtim, ndërkohë që nuk është e nxituar në interpretimin e situatave që imponojnë ngjitje decizive. Dhe në këtë pikë duhet vepruar me pedalet. Nga ana e vet, modeli Sport 1.3 të bind për komfortin e udhëtimit: mund të imagjinohet se makina vepron mirë edhe në sektorë rruge problematike.
1.3 T4 SPORT
Të dhëna teknike
Motori
- L4 turbobenzinë
- Cilindrata 1.332 cm³
- Fuqia maksimale 110 kW (150 kf) në 5.750 xhiro/min
- Momenti përdredhës maksimal 270 Nm në 1.850 xhiro/min
Transmisioni
- Traksion në rrotat para
- Kambio me dopio freksion me 6 marshe
Performanca
- Shpejtësia maksimale 200 km/h
- 0-100 km/h 9,1 s
- Përshkueshmëria mesatare 15,4 km/l
Përmasat dhe pesha
- Hapi 257 cm
- Gjatësia 427 cm
Gjerësia 180 cm
Lartësia 160 cm
- Pesha 1.320 kg
Çmimi
- 27.000 €