- Advertisement -
16.5 C
Tirana
Sunday, January 26, 2025

FRENIMI NË PARKIM

Must read

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Edhe pse nuk e dinë saktësisht se si t’i përcaktojnë ato, italianët vlerësojnë sistemet e përparuara të ndihmës në drejtim. Sidomos, ato që ndikojnë te siguria

Ndër shumë ngjarje që mbushin jetën e përditshme të automobilistëve italianë, Adas është ndër më pak të njohurit. Kjo zbulohet nga hulumtimi i kryer nga Doxa, ekskluzivisht për Quattroruote. Nëse Gpl, Gps, Suv dhe Abs kanë hyrë tashmë në gjuhën e përbashkët, një i intervistuar i revistës sapo deklaroi se kishte një lloj ideje për Adas (shiko grafikun pranë titullit). Është gjithashtu befasuese që edhe pasi lexojnë përkufizimin e duhur, vetëm 12% konfirmojnë se kuptojnë se për çfarë bëhet fjalë. Përgjegjësja e sektorit të lëvizshmërisë në Doxa, Barbara Galli, shpjegon: “Sistemet që italianët identifikojnë Adas, janë paralajmërimi i daljes nga korsia, rregullatori i përshtatjes së shpejtësisë, ndihma në parkim dhe frenimi i menjëhershëm”. Frenimi emergjent nuk është e vetmja pajisje që konsiderohet më interesante (89% në krahasim me 79% të ndihmës në parkim, në vazhdimësi të konsiderueshme me atë që është zbuluar në dy vitet e kaluara), por edhe ai për të cilin jeni të gatshëm të paguani një shtesë. Faktikisht, vetëm 16% e kampionit të përzgjedhur për sondazhin deklarojnë se janë pak ose aspak të gatshëm për të shpenzuar. Ndërsa, 37% nuk do të shpenzonin për një “shërbyes dixhital” (shihni grafikun në anë). “Siguria vjen përpara komoditetit, edhe nëse nuk i besoni gjithmonë Adas. Për shembull, perceptimi i përgjithshëm, duke llogaritur edhe ata që nuk kanë këtë sistem, është se frenimi automatik mund të ndërhyjë edhe në raste jo të përshtatshme”, shpjegon Barbara Galli.

- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Auto Club Albania prezanton disiplinën më të re në motorsportin shqiptar, Cross Car

Jeni gati për adrenalinë, spektakël dhe risi?! Automobile Club Albania prezanton një disiplinë të re garash që i shtohet motorsportit në Shqipëri. Bëhet fjalë...