- Advertisement -
11.5 C
Tirana
Tuesday, April 23, 2024

NISSAN JUKE

Must read

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Gjenerata e re e Nissan Juke ka dimensione më të mëdha se pararendëset duke synuar të joshë ata që duan një makinë me përmasa të mëdha. Ne e provuam këtë model në formën e prototipit, dhe tani jemi në pritje që, sipas parashikimit, të dalë në treg në nëntor

Kur vë duart në timonin e një makine të suksesshme si Nissan Juke, e cila në 9 vite ka pasur mbi 1 milion klientë, nga emocionet e forta, të shpejtohen rrahjet e zemrës dhe të mbulojnë djersë të ftohta. Megjithatë, është e vërtet se duke futur edhe një version tjetër në bankën e pafund të versioneve të aleancës Renault–Nissan (përfshirë edhe platformën Cmf të Clio-s së re), detyra e teknikëve duket më e lehtë se sa mendohej. Objektivat ishin të përcaktuara qartë: rritje e dimensioneve duke mbajtur një origjinalitet stilistik të qartë. Natyrisht, me rëndësi është sjellja e makinës në rrugë. Kjo ishte arsyeja që ne provuam kontaktin e parë të shpejtë me dy makina prototip të kamufluara pikërisht në Millbrook, terreni më i gjerë anglez për prova automobilistike. Tashmë, modeli Jukeështë dukshëm më i madh: gjatësia është rritur me 7,5 cm, gjerësia me 3,5 cm dhe lartësia me 1 cm. Kështu, bashkë me 10 cm që i shtohen hapit (2,64 m në total), rritet hapësira si për këmbët, edhe kokën e pasagjerëve në sediljen e pasme, ashtu edhe  kapaciteti i bagazhit (422 litra i deklaruar). Ndjesia pozitive vazhdon sapo vë duart në timonin, i cili është përfundimisht i rregulluar deri në thellësi. Tre ishin automjetet që na u vunë në dispozicion për testim: njëri ishte i gjeneratës së parë me motor benzinë 1,6 dhe 112 kuaj fuqi si dhe 2 versione të reja Juke. Njëri prej tyre ishte me kambio manuale me 6 marshe, ndërsa tjetri me dopio freksion me 7 marshe. Motori me tre cilindra turbobenzinë 1,0, 117 kuaj fuqi, moment përdredhës maksimal 200 Nm dhe 0-100 km/h në 10,2 sekonda. Për Italinë është në studim edhe një version Gpl, ndërsa në të ardhmen do të shohim edhe një plug-in hybrid.

ËSHTË EDHE PËR TU ARGËTUAR

Misioni i testimit tonë ishte i thjeshtë: një X-Trail në ndjekje të një “lepuri” përgjatë një traseje rrugore gjithë kthesa dhe malore-dishezë. Në qoftë se me një Juke version i vjetër, me disqe 16 incc dhe goma 60 udhëtohet mjaft mirë, versioni i ri duket si i një bote tjetër. Timoni më i gatshëm dhe i drejtpërdrejtë, disqet 19 incc me goma pneumatike 225/45. Kompletimi më solid bën që versioni Juke i ardhshëm, i cili pritet të dalë në treg në nëntor, të ketë një paraqitje interesante në rrugë, perfekte për atë që kërkon një Suv të gjallë dhe me karakteristika gati argëtuese. Motori 3-cilindërsh shtyn mirë, punon qetë dhe është mjaftueshëm elastik. Ndërmjet elementëve të përmirësuar është edhe kambio manuale me 6 marshe që ka manovrueshmëri të mirë. Pedali i frenit është mjaft konsistent. Element i ri është edhe dopio freksioni, megjithëse për të futur modalitetin manual duhet mbajtur e tërhequr për disa sekonda leva e paddle-it majtas, një logjikë jo shumë intuitive. Gjithsesi, impresioni i parë është se kemi të bëjmë me një makinë komode, me konstrukt më të mirë dhe që të jep më tepër kënaqësi gjatë drejtimit.

Previous articleBMW SERIE 1
Next articleSKODA SUPERB
- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Auto Club Albania prezanton disiplinën më të re në motorsportin shqiptar, Cross Car

Jeni gati për adrenalinë, spektakël dhe risi?! Automobile Club Albania prezanton një disiplinë të re garash që i shtohet motorsportit në Shqipëri. Bëhet fjalë...