- Advertisement -
10.5 C
Tirana
Friday, April 19, 2024

FORD FIESTA ST200

Must read

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

 

Edhe më e fuqishme, fluide dhe konkrete: Zgjedhja ideale për ata që duan të argëtohen. Motor i gatshëm dhe i fuqishëm, balancim i konsiderueshëm

 1.6 3 dyer

MOTORI L4 turbobenzinë 1.597 cm

FUQIA MAKSIMALE 147 kW (200 kf)

MOMENTI PËRDREDHËS 290 Nm në 1.600 xhiro/min

TRAKSIONI në rrotat e para

KAMBIO manuale me 6 marshe

0-100 km/h 6,7 s

KONSUMI MESATAR 16,1 km/l

PËRMASAT  Gjat. 397 – Gjer. 171 – Lart. 149 cm

PESHA 1.170 kg

ÇMIMI 25.000

PЁR SHUMЁ, Ford Fiesta ST është klasike. Dhe kjo për më shumë se një arsye. Tani, krahas versionit 1.6 me 182 kf, i shtohet modeli më i fuqishëm ST200, me 200 kf (290 Nm): rezultat i arritur nga rikalibrimi i motorit 1.6 turbo. Gjatë regjimit overboost, për rreth njëzet sekonda, mund të arrihen 15 kf shtesë dhe 30 Nm. Megjithatë, do të ishte e pavend që modeli Fiesta ST, të vlerësohej thjeshtë duke u bazuar në shifra. Kjo, sepse, njësoj si edhe për modelin “182 CV”, Fordi i vogël spikat në detaje të tjera. Sinqeriteti në drejtim, edhe në limit, si dhe ekuilibri dinamik, falë përzierjes së suksesshme mes shasisë dhe timonit (të dy të rishikuar). Nga jashtë ST200 dallohet nga aliazhi i rrotave 17”, mat me ngjyrë të zezë, ngjyra gri e veçantë, logot dhe pinca frenash të kuqe. Brenda spikasin sediljet Recaro, si dhe paneli i instrumenteve me shigjeta të kuqe. Pastaj ka edhe më: motori 1.6 turbo, jep rendiment maksimal edhe në regjime të ulëta. Mund të eci fuqishëm, ose të mbajë marshin e pestë në 2.000 xhiro e më pas të vazhdojë si shigjetë. Në regjime të larta, motori 1.6 tërheq mirë deri në nivelin e 6.500 xhirove, momenti kur aktivizohet limitatori. Tingulli? I zymtë dhe metalik. Kur vjen puna te kthesat, fillon dëfrimi: modeli ST200 tregon gatishmërinë e tij dhe saktësinë. Ecën si plumb pushke, dhe duket sikur s’ka fund. Kambio, me raporte më të shkurtër, është e saktë. Struktura është gjithashtu performuese edhe në shpejtësi, por jo aq shumë tek gomat 205/40R17. Siguri në mbështetje dhe ndjesi e fortë kontrolli. Pjesa e pasme është një “fill i lirë”, por vetëm për të lehtësuar marrjen e kthesave. Me pak fjalë, asnjë shqetësim dhe argëtim maksimal.

DIÇITURA:

 Me 18 kf më shumë, Fiesta ST200 është shumë argëtuese gjatë drejtimit. Shpirti i saj sportiv është më i dukshëm në pjesën e jashtme. Të bukura sediljet, ndërsa paneli mbetet disi i mbingarkuar dhe monitori nuk është dhe aq i madh

DS 3 PERFORMANCE

Me 208 kf, disqe 18” dhe qendrën e gravitetit të ulur, është shumë kurajoze. E këndshme në drejtim, e shkathët dhe e sigurt. Por është me kambio manuale

Black Special

MOTORI L4 turbobenzinë 1.598 cm

FUQIA MAKSIMALE 153 kW (208 kf)

MOMENTI PËRDREDHËS 300 Nm në 3.000 xhiro/min

TRAKSIONI në rrotat e para

KAMBIO manuale me 6 marshe

0-100 km/h 6,5 s

KONSUMI MESATAR 18,5 km/l

PËRMASAT Gjat. 397 – Gjer. 172 – Lart. 144 cm

PESHA 1.250 kg

ÇMIMI 32.150

EDHE PSE është e fokusuar veçanërisht tek eleganca, marka DS nuk i thotë “jo” anës sportive. Këtë e dëshmon varianti Performance i të voglës DS 3, i cili vjen me çmime që variojnë nga 27.150 në 35.400 euro: në dorën e çdokujt për të vendosur se si t’i harxhojë, për veturën apo kabrion, dhe nëse është rasti për të zgjedhur variantin e plotë Black Special. Gjithsesi, për të bërë ndryshimin, janë edhe rrotat 18”, distanca më e madhe mes rrotave, diferenciali me zhvendosje të kufizuar, shasia e ulur me 15 mm, amortizatorët dhe boshtet specifike dhe frenat më të fuqishme. Mund të merret me mend se çfarë ka nën kofano, kur je ulur në sediljen anatomike, ndizet motori dhe i jepet gaz. Brenda kofanos së modelit DS 3 Performance, ka një motor 1.6 turbobenzinë, 208 kf, që pavarësisht se duket “muskuloz”  është kryesisht fluid, kështu që nuk duhet të mbahet patjetër në xhiro të larta. Por nuk është vetëm çështje shtyrje, përkundrazi: nga një kthesë tek tjetra, kalibrimi i duhur lejon kontroll makine të lehtësishëm dhe të menjëhershëm. Me një ndihmesë të mirë nga sistemi drejtues dhe nga ai hidraulik i përditësuar në planifikim, është i saktë dhe i lehtë aq sa duhet për t’i lejuar pjesës së përparme të ndjekë trajektoret pa gabime. Dhe, nëse guxohet më shumë, kuptohet se si pajisjet elektronike ndihmojnë për të mos humbur në tërheqje dhe për të mbajtur nën kontroll makinën, me ndikimin e diferencialit me slitim të kufizuar. Rezultati: kapja me rrugën e garantuar, pavarësisht kushteve të rrugës, një makinë e këndshme për t’u ngarë, e shkathët dhe e sigurt, në sajë të sjelljeve të konsiderueshme neutrale dhe saktësisë gjatë futjes në kthesë. Gjithçka në rregull, atëherë? Motori 1.6 turbo çiftëzohet me kambion manuale me gjashtë marshe, të mirë-ndara nga njëra-tjetra. Por, duke pasur parasysh progresin në kohën e ndërrimit, nuk do të ishte keq të ishte automatike. Natyrisht, me komanda në timon.

Previous articleFIAT PANDA – 1.2 69 KF LOUNGE
Next articleFORD KUGA
- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Auto Club Albania prezanton disiplinën më të re në motorsportin shqiptar, Cross Car

Jeni gati për adrenalinë, spektakël dhe risi?! Automobile Club Albania prezanton një disiplinë të re garash që i shtohet motorsportit në Shqipëri. Bëhet fjalë...