AutoClub

KTM 790 AVENTURE

Pas shëtitjes së shkurtër në Marok dhe krahasimit të Moto.it me Nico dhe Gix, le të flasim për KTM 790 Aventure. Realizohet në dy episode të veçanta që ju tregojnë se si ky maxienduro i fuqishëm përshtatet edhe në përdorimin e përditshëm. Nga qyteti në udhëtim jashtë qytetit…

Pas shëtitjes së shkurtër në Marok dhe krahasimit të Moto.it me Nico dhe Gix, kthehemi të flasim për KTM 790 Aventure. Do ta shohim këtë në dy puntata speciale që do të tregojmë se si përshtatet ky maxienduro i fuqishëm në përdorim të përditshëm. Nga qyteti dhe më pas jashtë tij. Në puntatën e dytë do të shohim aventurën shpirtërore të këtij motori të fuqishëm dhe të lehtë austriak. 

Motori austriak ka në fakt një pamje sportive, por kush e ka provuar, e ka përdorur mbi të gjitha për lëvizje në qytet ose për udhëtime në fundjavë ose pushime. Për këtë motiv, i janë dedikuar dy prova, e para që nis nga qyteti për të mbërritur në liqen dhe bën një pjesë të mirë rruge në autostradë. Në të dytën do të guxojmë, duke pasur parasysh emrin Aventurë dhe rrotat “21”-she, por nuk duam t’ju tregojmë shumë. E kemi parë në krahasimet tona dhe e kemi konfirmuar në testin e qytetit: KTM 790 Aventure ka një ergonomi perfekte dhe shalë të rregullueshme(83 ose 85 cm) që ti përshtatet edhe pilotëve më të shkurtër se 1.7m. Serbatori nuk krijon asnjë shqetësim në drejtimin e motorit dhe në të vërtetë e ul seriozisht rëndesën e gravitetit. Edhe me 20 litra në serbator, praktikisht nuk bëhet barrë për peshën. Shala është e rehatshme për udhëtarin, ndërsa hapësira e dedikuar për pasagjerin e dytë, e matur është vetëm pak milimetra më e vogël në karahasim me modelet e tjera, të cilat megjithatë mburren me pesha dhe dimensione shumë më të larta. KTM 790 peshon në fakt vetëm 213 kilogram i mbushur, një shifër rekord. Komandat janë të lehta, kambio me ndihmë elektronike(opsionale). Instrumenti TFT është i qartë dhe lexohet shumë mirë. Disa të dhëna janë pak të vogla, por kilometrazhi dhe xhirot e motorit janë shumë të qarta. Pjesa e sipërme rregullohet me një vidë me diametër 4 centimetra. Në pozicionin e ulët nuk siguron shumë mbrojtje, por edhe në pozicion të lartë, shtrirjet mbi 1 metër do të bënte që të merrnin më shumë ajër(sidomos me helmetat kryq).                                     

Ngrohja. Edhe nëse e mbajmë gazin lart dhe e sforcojmë në qytet, 790 Aventurë asnjëherë nuk është zemëruar(që të marrë flakë). Në këtë mënyrë, në qytet KTM e re transformohet nga një motor aventurier në një shoqërues të qetë që i bën pak nga të gjitha. Edhe nëse shkoni në dyqan ose në punë, përpjekja është gjithmonë minimale. Njëlloj siç ka ndodhur me mono-cilindrat e enduro në vitet 80-të: e bukur jashtë qytetit, por perfekte edhe në kaosin e qytetit. Shalë dhe peshë e ulët e bëjnë atë një nga motorët më të lehtë në rrugë dhe kjo me siguri që do të vlerësohet nga motoçiklistët gjithnjë e më shumë, në krahasim me peshat e tjera 1250, 1260, 1290 të maxienduro të tjera. Motori ka një zhurmë të mirë shkarkimi, është shumë e vogël dhe e bën motorin me të vërtet kompakt. Riniset me ëmbëlsi, ka xhiro të rregullta që shkojnë në 2.000. Në malore shtyn deri në 9.000 xhiro dhe duket si një djall i vërtetë në mes të zonës së kuqe.

Ka 95 kuaj fuqi të deklaruar. Dhe i kemi gjetur të gjitha. Mbi gjithçka, kambio dhe freksioni ka kavo me ndihmë MSR, që bën adoptimin e një tufe të operuar hidraulike praktikisht e tepërt. Motori ka 3 mënyra të drejtimit standard (Rally është opsionale) dhe piloti mund të vendosë kontrollin e tërheqjes dhe ABS sipas dëshirës.       

790 udhëton në mënyrë të sigurt dhe të qëndrueshme edhe në shpejtësi të lartë dhe kilometrazhi tregon 140 pa problem. Mbrojtja nga ajri është e mirë (me kusht që të mos jeni më shumë se 1.8 metër, vjen pak ajër nga ana e helmetës) dhe shala është e kontrollueshme me KTM Aventure.  

Pavarësisht se rrotat mund të jenë jashtë rrugës (21 dhe 18), aftësia e KTM 790 mbi asfalt është e menaxhueshme dhe shumë intuitave. Mendoni diçka për të dhe e realizon atë, është stabël dhe i saktë. Frenimi është i fuqishëm dhe i adaptueshëm, ndoshta është një pelë agresive, por ajo shkon mirë me karakterin sportiv të 790. I pëlqen pezullimi ËP, edhe pa përshtatje të sofistikuar. Trashësia 43 mm është e drejtë dhe ka një hidraulikë të mirë, e cila gjithashtu mbështet mirë motorin. Gomat janë Avon AV53 / 54 në madhësi 90 / 90-21 dhe 150 / 70-18. Në kthesa, KTM 790 Aventurë është stabël dhe preçiz. Në përzierje ai ende shfaq dritën e saj spektakolare, e kombinuar me karakterin eksploziv të motorit. Motori me dy cilindra është me të vërtetë i butë në qytet dhe i mjaftueshëm për të hapur gazin me vendosmëri për të zbuluar karakterin e një makine sportive në rrugë që kishim zbuluar tashmë në Duke 790. Konsumi i regjistruar në teste është më i miri në kategorinë enduro deri në 1000 dhe 18,5 km/l. Një e dhënë interesante, pasi është përfituar gjatë provës 20% jashtë qyteti dhe gjithashtu brenda tij.         

Ekzaminimi në qytet dhe në udhëtimet jashtë tij i kemi kaluar në një mënyrë shumë të mirë. Sidoqoftë, motoçikleta jonë tregon me shkronja të mëdha fjalën Aventure: ne nuk mund të ndalemi për drekë në liqenin e Komos. Ejani me ne! Vazhdoni në episodin e ardhshëm…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *