- Advertisement -
21.5 C
Tirana
Friday, March 29, 2024

FORD FOCUS

Must read

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Për të frenuar fuqinë e Golfit rival, hatchback i ri fokusohet në komfort dhe teknologji. Cilindrat EcoBoost janë të gatshëm dhe elastik, më pak bindës për kambion manuale dhe timonin

Ford Focus i ri është aq i madh sa të jep përshtypjen se ngjan me modelin Mondeo. Hapësira, sidomos në gjerësi, është çuditërisht e madhe si përpara dhe prapa. Ideja për të pasur një pasagjer të pestë, nuk duket aq e pamundur. Formula është bërë e mundur nga platforma e re globale C2, e cila për të përmirësuar në masë të madhe hapësirën e brendshme të automjetit, duke lënë pothuajse të pandryshuara dimensionet e jashtme (gjatësia është rritur vetëm dy centimetra në krahasim me të kaluarën). Një zgjedhje e saktë, ajo e projektuesve, të cilët vendosën të rrisnin të gjitha aspektet e cilësisë në bord, duke sakrifikuar pjesërisht zonën e rezervuar për bagazhin. Madje, litrat (të deklaruara) në dispozicion në hapësirën e ngarkesës janë 375. Pak, meqenëse ka konkurrentë, siç është Peugeot 308, të cilët janë në gjendje të bëjnë shumë më mirë, me përmasa të jashtme dhe shumë më kompakt.

MOTOR MBRESËLËNËS

Sidoqoftë, udhëtimi në bordin e Ford Focus vazhdon të jetë i këndshëm edhe në sajë të motorit 1.0 EcoBoost me tre cilindra. Një turbobenzinë silencioz dhe më shumë se i mjaftueshëm për të mbajtur rreth 1.400 kg të makinës, në sajë të fuqisë 125 kf dhe mbi të gjitha – 170 Nm moment përdredhës (200 me overboost). Elastik dhe i gatshëm, ndoshta nuk jep performancë marramendëse, por arrin nga 0 në 100 km/h brenda dhjetë sekondash.

Një rezultat dallues për një makinë me një karakter turistik si Focus, i cili duhet të fokusohet më shumë në praktikë sesa në performancë. Në krahasim me gjeneratën e mëparshme, në çdo rast, janë të dukshme. Struktura e re në të cilin u vendos Ford bindi deri në fund, duke dhënë siguri dhe konfidencë, sepse tani në pjesën e prapme ka dhe një bosht të thjeshtë përdredhës (multilink mbetet e rezervuar për Wagon dhe motorët më të fuqishëm). Një revolucion i vogël, ai i projektuesve, të cilët vendosën të përqendrojë përpjekjet e tyre për të përmirësuar komfortin dhe sigurinë. Objektivi është që struktura e butë të jetë e aftë të filtrojë edhe parregullsitë më të papritura të sipërfaqes së rrugës. Ajo befason gjithashtu me sistemin e frenimit, që të paktën në fillim, duhet të mësoheni për t’u përshtatur. Më pas vjen një teknologji krejtësisht e re që targeton Focus-in e ri në kohën e Level Two Assisted Driving. Cruise control aktiv (opsional) me Stop & Go shoqërohet në fakt, me sistemin që ndihmon në ruajtjen e trajektores. E provuar në autostradat franceze, ku u tregua mjaft e saktë edhe në një shpejtësi të lartë. Në disa raste, megjithatë, korrigjimet e aplikuara drejt drejtuesit janë të shpeshta.

Për më tepër, përveç parkimit automatik dhe fenerëve full LED (gjithashtu opsionale), ju mund të mbështeteni në frenimin automatik emergjent, i cili gjithashtu mund të njohë këmbësorët dhe çiklistët, dhe një asistencë elektronike që fton drejtuesin për të ndjekur në drejtimin e duhur, duke shmangur kështu një përplasje të mundshme. Shkurtimisht, në kapitullin e teknologjisë 2.0 me të vërtetë nuk mungon asgjë, sepse sistemi multimedial është Sync 3 i provuar dhe i testuar, me një ekran 8 inç i lidhur me Apple CarPlay dhe Android Auto. Për më tepër, në praninë e një kambioje manuale me gjashtë marshe, ndihet pak e vjetër, sepse ndërrimet janë të heshtur dhe të ngjyrosur. Dhe kjo nuk do të bindë as drejtimin: pavarësisht nga mënyra e drejtimit të automjetit të përzgjedhur, ju kurrë nuk e përmbushni shpejtësinë që prisni prisni dhe ngarkesa mbetet e tepruar. Nga ana tjetër, konsumi i benzinës të motorit 1.0 mund të befasojë, duke mos të lënë mundësi të kënaqesh me pedalin e gazit. Në fund të testit, pas rreth 200 km në rrugë malore, kompjuteri në bord shënon një shifër inkurajuese prej 6.7 l/100 km. Kjo do të thotë që, duke u angazhuar, mund të bësh më shumë se 15 km/l: është e vështirë të humbasësh naftën, e cila kushton 2,000 euro më shumë, veçanërisht nëse ke më pak se 15 mijë kilometra në vit.

 

ALTERNATIVA AUTOMATIKE

NJËSI KOMODE

Pas përdorimit të Powershift për vite (një transmetim i dyfishtë i Getrag), Ford ka zgjedhur të instalojë një automatik të ri me konvertues të momentit përdredhës në fokusin e gjeneratës së katërt. Kjo është shpejtësia e tetë, e ndërtuar direkt nga Oval Blu, i aftë të kthejë pasazhe shumë të ëmbla dhe pothuajse të padukshme, siç mund ta verifikojmë gjatë një testi të shkurtër me 1500 turbodiesel. Kur jeni me ngut/të shpejtë, keni nevojë për më shumë përgjegjësi: duke përdorur drejtimin në timon, ndryshimi përgjigjet me vonesë në komandë. Efiçenca, nga ana tjetër, është e garantuar: kemi arritur të udhëtojmë më shumë se 20 km/l.

VERSIONI WAGON

BAGAZH I MADH

Krahasuar me të kaluarën, versioni është rritur deri në 11 centimetra, duke shkuar afër 4.67 metra. Dimensionet janë rritur, por lejojnë që wagon të mos vuajë nga komplekse inferioriteti. Falë përmasave të reja, litrat në dispozicion janë 608, megjithatë, duke palosur mbështetëset e rreshtit të dytë, sipas Ford, mund të keni deri në 1.653 litra ngarkesë. Për momentin duhet të jemi të kënaqur me të dhënat e deklaruara nga prodhuesi, megjithatë, ne mund të supozojmë se këto vlera janë plotësisht në përputhje me ato të konkurrencës direkte, duke filluar nga Volkswagen Golf Variant dhe Peugeot 308 SW, madje më të larta se ato të një rivali tjetër inox si Opel Astra Sports Tourer. Në lidhje me Ecoblue 1.5 Turbo me 120 kf, me kambio automatike të re me tetë marshe (shih foton në faqen e mëparshme), Wagon provon të jetë i sigurt dhe i rehatshëm, ashtu si versioni hatchback. Falë heshtjes ekstreme të këtij motori diesel të suksesshëm, por edhe në fundin më të rafinuar, i cili shfrytëzon skemën e shumë linjave.

 

1.0 TITANIUM

Të dhëna teknike

Motori

  • L3 turbobenzinë
  • Cilindrata 999 cm3
  • Fuqia maksimale 92 kW (125 kf) në 6.000 xhiro/min
  • Momenti përdredhës maksimal 200 Nm nga 1.400 në 4.500 xhiro/min

Transmisioni

  • Traksion në rrotat e para
  • Kambio manuale me 6 marshe

Performanca

  • Shpejtësia maksimale 200 km/h
  • 0-100 km/h 10,0 s
  • Konsumi mesatar 20,4 km/l

Përmasat dhe pesha

  • Hapi 270 cm
  • Gjatësia 437 cm

Gjerësia 182 cm

Lartësia 147 cm

  • Pesha 1.322 kg

Çmimi

  • 24.750 €
Previous articleBMW X4
Next articleKIA CEED
- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Auto Club Albania prezanton disiplinën më të re në motorsportin shqiptar, Cross Car

Jeni gati për adrenalinë, spektakël dhe risi?! Automobile Club Albania prezanton një disiplinë të re garash që i shtohet motorsportit në Shqipëri. Bëhet fjalë...