- Advertisement -
12.5 C
Tirana
Friday, April 19, 2024

RENAULT MÉGANE R.S.

Must read

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...
Renault Mégane R.S. rrit pritshmëritë falë zgjidhjeve të tilla si katër rrotat drejtuese dhe motorin e Alpineve. Me një ide të ngulitur në kokë: të jetë modeli me rrota të para aktive më i shpejtë në pistën e Nürburgring

Çdo makinë lind me një qëllim: të bëhet më e afta e segmentit të vet, të ketë konsumin më të ulët e kështu me radhë. Për Mégane R.S., rekordi për t’u arritur është krejtësisht i ndryshëm: të jetë modeli me rrota të para aktive më i shpejtë në pistën e Nürburgring. Për të arritur këtë qëllim, Renault Sport ka futur risi të ndryshme. Duke filluar nga motori TCE, 1.8 litra, një motot katër cilindra turbo, i prezantuar tek Alpinet dhe i aftë të nxjerrë 280 kf dhe 390 Nm, me një zonë të kuqe 7.000 xhiro. E ofruar me tre konfigurime të ndryshme – Sport, Cup dhe Trophy, me motor 300 kf – gjenerata e tretë e sportives (pritet pranverën e ardhshme), sjell një risi tjetër për sa i përket boshtit të pasëm, të përshtatur për rastin, duke i vendosur konfigurime specifike, si për rrugë ashtu edhe për pistë. Paketa plotësohet me një sistem drejtimi më të drejtpërdrejtë me 20% dhe një sistem të ri shkarkimi gazrash, të realizuar për të sjellë në mend tonin e makinave rally. Për sa i përket transmisionit,  zgjedhjet e ofruara janë dy: kambio manuale me gjashtë marshe (me frena manuale dhe diferencial me rrëshqitje të kufizuar tek varianti Cup) dhe kambio automatike Edc me friksion të dyfishtë me gjashtë marshe dhe funksion launch control.

Previous articleOPEL GRANDLAND X
Next articleSEAT ARONA
- Advertisement -

More articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Latest article

ETEC 2022/ Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë

Uniforma Zyrtare e ekipit që do të përfaqësojë Shqipërinë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) që do të zhvillohet më 24-27 Shtator...

ETEC 2022/ Shqipëria në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore

Këtë fundjavë do të jemi në Zadar të Kroacisë në Konkursin Evropian Edukativ për Sigurinë Rrugore (ETEC) për të promovuar #SigurinëRrugore te fëmijët. Shqipëria do të përfaqësohet...

ACA organizon për herë të parë “Digital Motorsport Cup”

Auto Club Albania do të organizojë për herë të parë Digital Motorsport Cup, një event që është risi në vendin tonë. Kompeticioni do të...

Cross Car në Shqipëri, ndiqni specialen në TV Klan

Në emisionin e radhës “Jo vetëm modë” në Tv Klan i është kushtuar një kronikë speciale pilotit kampion të Kampionatit Kombëtar të Kartingut 2020,...

Auto Club Albania prezanton disiplinën më të re në motorsportin shqiptar, Cross Car

Jeni gati për adrenalinë, spektakël dhe risi?! Automobile Club Albania prezanton një disiplinë të re garash që i shtohet motorsportit në Shqipëri. Bëhet fjalë...