Që nga koha e komunizmit, gjërat kanë ndryshuar shumë në fabrikën e Dacia-s në Rumani, tashmë ndër impiantet më të mira të grupit Renault. Këtu, nga dhjetori prodhohet motori i ri 3-cilindërsh i Clio-s
Dacia është një prej mrekullive ekonomike që lulëzuan në shtetet e ish-Bllokut Sovjetik pas rënies së Murit të Berlinit. Veçanërisht, reparti i motorit në fabrikën e Pitesi në Rumani, që ndodhet 100 kilometra larg Bukureshtit, është bërë një prej më modernëve, fleksiblëve dhe të automatizuarve të bashkimit Renault-Nissan-Mitsubishi. Vitin e kaluar prodhoi rreth 560 mijë motorë, 430 mijë prej të cilëve 3-cilindërsh TCe: 90 dhe 110 (0.9 litër të aspiruar); 100 dhe 70 (1-litërsh turbo). Mjaftojnë 11 të punësuar dhe tre turne për të realizuar 450 mijë koka cilindrash të 12 llojeve të ndryshme. Dhe së shpejti, llojet do të rriten në 18.
CIKËL I KOMPLETUAR
Në Pitesti realizohet cikli i brendshëm, nga furra ku prodhohen blloqet e aluminit, te sektorët ku grumbullohen elementët e tjerë të rëndësishëm. Nga ana tjetër, turbokompresori furnizohet nga uzina e Honeywell. Ka nisur në dhjetor me Micra dhe e destinuar edhe për të ardhshmet Dacia Sandero dhe Logan, prodhimi i motorit turbobenzinë me 100 kuaj fuqi dhe moment përdredhës maksimal 160 Nm, po vazhdon me shpejtësinë e plotë. Me modelin Clio që tashmë është duke mbërritur në treg, nuk ka kohë për të humbur. Ndër veçoritë teknologjike të motorit janë procesi i veshjes së mprehtë të cilindrit të quajtur “shtresë e lyer me llak”, që eliminon nevojën për gypa prej gize dhe për këtë arsye përfshin ndriçimin e rreth një kilogrami, zvogëlimin e fërkimit dhe përmirësimin e ftohjes. Është hera e parë që kjo procedurë, e cila debutoi në Nissan GT-R, është aplikuar në një helikë për tregun masiv. Tubat e shkarkimit të integruar në testatë, mbulesa plastike dhe harku i motorit prej çeliku me diametër të zvogëluar, janë ndër karakteristikat e këtij motori të gjeneratës së re.