Karakter i vendosur, si në stil ashtu edhe gjatë drejtimit. SUV-i amerikan që zbarkon në Europë është më i shkathët nga sa pritej. Shumë hapësirë dhe prakticitet i lartë, por kushton mbi 50 mijë euro.
Diçiturë:
Për realizimin e setit fotografik të këtij SUV-i Ford është zgjedhur rruga e cila të dërgon në impiantin dimëror të Pila (Valle d’Aosta).
2.0 TDCi 210 KF AWD S&S Pow. Sport | |
ÇMIMI | 53.750 € |
TAKSA | 466,98 € |
MOTORI | L4 turbodiesel 1.997 cm³ |
FUQIA MAKS. | 154 kW (209 kf) |
KONSUMI | I homologuar 16,9 km/l |
Real 12,1 km/l | |
EMETIME CO2 | I homologuar 152 km/l |
Real 219 km/l | |
KONKURRENTË | Hyundai Santa Fe
Kia Sorento Volkswagen Towareg |
Një metër e njëzet. Kjo është lartësia e kofanos së modelit Ford Edge. Mjafton ky detaj që të kuptohet ndikimi i konsiderueshëm amerikan tek modeli në provë. Një lloj “muscle” SUV, me një linjë solide, e cila regjistrohet me të drejta të plota në kategorinë peshave të mesme-rënda.
Nuk është paraqitja e saj e parë. Lindur në vitin 2006 matanë Atlantikut, rishfaqet tashmë me një debutim në kontinentin e vjetër me rastin e prezantimit të gjeneratës së dytë. Vjen e disponueshme me dy motorizime, të dy 2.0 TDCi: varianti 180 kf, me kambio manuale dhe versioni i provuar, prej 210 kf, i bashkërenduar me kambion dopio friksion Powershift. Të dy versionet janë të pajisur me traksionin integral me aktivizim automatik AWD.
KA NJË QËLLIM KONKRET
Le të rikthehemi tek linja: nëse pjesa ballore, e lartë dhe e bëshme, shpreh një karakter shumë amerikan, pjesa tjetër në tërësinë e saj shpreh një karakter totalisht sportiv, i cili theksohet nga linja e pjerrët e tavanit e cila përfundon me një spoiler të madh. Për më tepër, në pjesën fundore gjendet edhe një profil shkarkimi. Një efekt që theksohet nga mungesa e kolonave qendrore të tavanit (jo të disponueshme së bashku me tavanin panoramik i cili merret si pajim opsional): praktikisht, Ford Edge duket më e gjatë se sa është realisht (4 metra e 81 centimetra). Gjithashtu, e gjitha e vendosur mbi rrotat prej 20 inç, të cilat ofrohen si pajim në seri tek konfigurimi Sport i provës, kundrejt gomave “19” të ofruara në variantet Plus dhe Titanium.
Ndërkohë të bëjmë një vlerësim të çmimit të këtij modeli SUV i cili ka si konkurrente të drejtpërdrejta koreanet Hyundai Santa Fe dhe Kia Sorento, por pa hequr dorë nga prezantimi si një alternativë e “lirë” kundrejt modeleve të luksit siç mund të jetë Volkswagen Touareg. Pra, ky model vjen i ofruar me një çmim prej 53.750 euro, me një pajim, siç shihet në vijim, tejet të pasur: një çmim realisht jo shumë amerikan, i cili rritet akoma më shumë (60.300 euro) nëse llogariten edhe pajimet e shumta opsionale të versionit të provës.
Targa gjermane nuk duhet të gënjejë: modeli Edge 2.0 TDCi 210 kf AWD Powershift Sport është i njëjtë me atë që mund të gjendet nëpër koncesionarë. Tani na mbetet vetëm të shohim çfarë gjendet në kabinë.
Kabina duket e realizuar mirë, pa qenë nevoja të duket shumë luksoze apo mondane. Materialet e ndryshme të përdorura, për shembull, për realizimin e kroskotit, pjesët anësore të dyerve, komandat dhe sediljet (me një strukturë të realizuar), janë të një cilësie të lartë. Në përgjithësi, cilësia e montimit është e një niveli të lartë.
Dyshemeja e lartë është e pëlqyeshme: mirëpo, krahasuar me rivalet qëndrimi kundrejt dyshemesë është më i lartë. Nga ana tjetër: xhami i pjerrët është aty, në fund, i larguar nga pozicioni i drejtimit. Gjithashtu, diçka më shumë unike sesa e rrallë, është se duken edhe cepat e kofanos. Mbase në këtë lloj plani të pjerrët mund të përfitohej pak më tepër hapësirë tek koka, por tavani panoramik me perde elektrike i pranishëm tek ekzemplari i provuar e bën të heqë dorë nga disa centimetra: megjithatë edhe personat e një shtatlartësie mbi mesataren, nuk hasin probleme gjatë qëndrimit. Vlen të përmendet edhe gjerësia e kabinës: gati një metër e 45 centimetra para, me 27 centimetra ndërmjet sediljeve, ndërsa prapa arrihet deri në një metër e gjysmë në lartësinë e supeve. Tek sediljet, tepër të rehatshme, spikasin rregullimet elektrike (të cilat përshihen edhe në variantin opsional “pjesërisht lëkurë”) dhe ngrohja e dyshemesë dhe timonit, edhe këto të fundit të ofruara si pajim në seri: një avantazh më shumë për klientët e vendeve të ftohta. Asnjë përjashtim edhe për ndenjësen e pasme, i konfiguruar për dy, por në të cilin mund të zërë vend me lehtësi edhe një person i tretë (paneli qendror është disi i ulët). Ndenjëset, prej 47 centimetra, nuk janë shumë të thella, por në këmbim gjithkush mund t’i sistemojë rregullisht këmbët.
Në panelin qendror, krahas difuzorëve të orientueshëm të ventilimit, gjenden edhe prizat prej 12 dhe 230 V. Gjithashtu janë të pranishme edhe komandat e ngrohjes së sediljeve: një lloj paranteze duke qenë se në modelin e provuar nuk gjenden. Një detaj i veçantë: rripat e pasme të jashtme janë më të trashë se zakonisht, për më tepër vetëfryrëse, për të reduktuar tronditjet në rast përplasjeje. Një pajim shtesë i cili nuk duhet ngatërruar me pajimin standard prej shtatë airbag, të cilët vijnë të ofruar në seri në këtë model.
NGARKESA FAMILJARE
Edhe bagazhi meriton një seksion të veçantë, edhe pse tek një mjet i një prerjeje të tillë mund të mendohet se është gjigant. Megjithatë, kjo gjë është vetëm pjesërisht e vërtetë. Dyshemeja, e cila është më e ulët se ajo e rivaleve, është disi e parehatshme për shkak të pragut të lartë të derës së bagazhit: në këmbim bagazhi është i thellë dhe ka një koeficient të lartë shfrytëzimi. Pra, mund të mbajë shumë valixhe dhe 479 litrat e matura – së bashku me 29 litra të disponueshme në dy hapësirat që gjenden poshtë kapakut të dyshemesë – janë më se të mjaftueshme për një familje (megjithatë kompania deklaron 602 litra). Nga ana tjetër, mbështetëset e fraksionuara mund të shtrihen si nga ana e sediljes po ashtu edhe nga ana e bagazhit (megjithatë, pjesa më e madhe, ashtu siç ndodh shpesh, është e rëndë për tu lëvizur). Diçka tjetër, e cila nuk është një risi, është edhe hapja ose mbyllja e derës së bagazhit duke prekur poshtë dyshemesë. Megjithatë, është gjithmonë komode dhe funksionon mirë, me kusht që të jeni të shpejtë për largimin e menjëhershëm të trupit.
E MADHE, POR E SHKATHËT
Përreth pozicionit të drejtimit gjejmë të shpërndara komandat në formë “ishujsh”: në pjesën anësore të dyerve, në bllokun e ndriçimit, tek timoni (i cili rezulton disi i ngarkuar) dhe tek paneli qendror, ku doreza është e vogël.
Pozicioni i drejtimit është i rehatshëm, me një ndenjëse të lartë, me gjunjë të përthyer dhe timon të pjerrët. Në këtë pozicion dominues përballesh me trafikun; gjëja e parë që vjen ndërmend është pesha prej 2.1 ton e matur nga qendra e provave. Vërtetë janë shumë, por me sa duket Suv-i amerikan as nuk e mendon këtë gjë, sepse lëviz në mënyrë të shkëlqyer edhe në trafikun urban. Në fillim duhen kuptuar mirë përmasat gabarite të pjesës së poshtme të karrocerisë dhe të zonës së rrotave. Për këtë rezulton e dobishme edhe kamera e përparme prej 180⁰, një pajim opsional prej 250 euro. Gjithashtu, gjatë manovrave, për të mbuluar pjesën në të cilën nuk arrin syri i drejtuesit, vihen në shërbim kamera e pasme dhe sensorët e parkimit, të cilët ofrohen si pajim në seri.
Pas disa kilometrash rritet vetëbesimi dhe shijohet kënaqësia e Edge, meritë kjo e ndërthurjes midis motorit të fuqishëm 2.0 TDCi dhe kambios automatike me doreza në timon. Motori disponon një moment përdredhës në regjime nën 2.000 xhiro: pikërisht ajo që nevojitet për ta bërë makinën më të “lehtë”. Kambio, tejet fluide dhe e shpejtë në pozicionin Drive, mendon për pjesën tjetër dhe mundëson një udhëtim me një ritëm të lartë pa qenë nevoja të sforcohet. Pastaj, nëse shfrytëzohen deri në fund 4.500 xhirot, janë më se të mjaftueshme për të udhëtuar me shkathtësi, pa disponuar performanca të shkëlqyera.
Mirëpo vetëm pasi largohet nga qyteti, del në pah shpirti i këtij modeli Suv. Timoni adaptiv, në seri tek modaliteti Sport, është i gatshëm dhe i rregullt dhe nxjerr maksimumin nëpër kthesa. Zbulohet kështu një shkathtësi më e lartë nga ajo që pritej dhe një zhurmë rrokullisje e ulët. Kjo gjë nuk duhet të habisë, sepse baza mekanike është e njëjtë me S-Max, modeli i madh monovolum më i këndshëm për tu drejtuar. Sigurisht, peshat dhe kalibrimi i suspensioneve janë të ndryshme, por vlefshmëria e “skemës” është e konfirmuar.
Edge nuk është vetëm e gjallë dhe e këndshme, por edhe e sigurt, siç konfirmohet nga testet e zhvilluara në pistë: karroceri e bëshme, shasi e qëndrueshme me oshilacion të ulët të sustave dhe amortizatorëve, së bashku me sistemet elektronike efikase dhe jo penguese. Duke mbajtur gjithmonë parasysh që traksioni këtu është integral: një detaj i rëndësishëm duke qenë se duhet shkarkuar në tokë një moment përdredhës i konsiderueshëm, apo për përballjen me terrenet e rrëshqitshëm, megjithëse jo në kushte ekstreme.
Është një Suv dinamik, edhe pse për këtë mund të humbasë diçka në drejtim të shkathtësisë së sjelljes, mbi të gjitha në profilin e komfortit. Faktikisht, shasia nuk është kurrë e ashpër dhe në autostradë mund të përshkohen shumë kilometra në një ambient të këndshëm. Megjithëse, nëse pjesa më e madhe e peshës eliminohet nga motori, shasia dhe kambio, nuk mund të thuhet e njëjta gjë për momentin e inercisë së gjeneruar gjatë frenimit: hapësira e ndalimit nuk bën pjesë ndër më të ulëtat, gjë e cila theksohet akoma më tepër në testin në të ftohtë nga 100 km/h.
Së fundmi, le të vlerësojmë konsumin: nuk pritej një përshkueshmëri për rekord, por gjithsesi Edge nuk rezultoi shumë e etur. Mesatarisht realizon 12 km/litër dhe në ambientin urban arrin 11.5 km/litër, gjithashtu falë 69 litrave të serbatorit nuk ka nevojë të ndalojë shpesh nëpër pika karburanti.
JASHTË ASFALTIT SHPREH MË TEPËR CILËSI PREJ SUV SE OFF-ROAD, MEGJITHATË SHKATHTËSIA ËSHTË E SIGURUAR
LINJË SOLIDE, E NGARKUAR, ME PJESË ANËSORE TË LARTA DHE DISQE PREJ 20 INÇ. DHE PROFILET E PJESËS SË PASME
NUK DUHET TË GËNJEHENI NGA PRERJA AMERIKANE: MAKINA ËSHTË E SHKËLQYER DHE NËPËR KTHESA SHPALOS NJË KARAKTER TË FORTË
ANALIZA EKONOMIKE
NDËRRIM ME LEVERDI
Në pajimin e pasur në seri të Edge Sport mungonin pothuajse vetëm veshjet “pjesërisht” lëkure, të disponueshme për 1.500 euro. Prandaj Ford, gjithmonë besnike ndaj traditës për t’i bërë të aksesueshme pajimet e luksit, i ofron falas në fazën e para-lançimit (brenda shtatorit), për variantet Sport dhe Titanium. Për më tepër, me anë të ndërrimit të një mjeti tjetër apo heqjes së një modeli të vjetër, falë edhe kontributit të koncesionarit, përfitohen deri 5.300 kursime. Pra, varianti Edge i provuar, e pajisur me veshje lëkure, vjen me një çmim promocional prej 48.450 euro kundrejt çmimit normal prej 55.250 euro të çmimit normal: dmth. 6.800 euro më pak. Të cilat pa një mjet të përdorur për të hequr, zbresin në 5.300 euro. Nga një vlerësim del që ata që ndërrojnë një mjet të përdorur prej 6 vitesh, por me cilindratë prej mbi dy litra apo të një marke Premium, përfitojnë edhe një ulje deri 1.500 euro.
MIRËMBAJTJA
Çmimi në euro
SHËRBIMI I PARË
FENERI I PARË
PARAFANGO I PËRPARMË
GODITJE PRITËSI
FERROTAT E PËRPARME
DISQET E FRENAVE TË PËRPARME
GAMA
Çmime në euro
2.0 TDCI 180 KF S&S AWD
2.0 TDCI 210 KF S&S AWD POWERSHIFT
RUAJTJA E VLERËS NË KOHË
EDGE 2.0 TDCI 210 KF AWD POW. SPORT
Çmimi (në euro) pa opsione shtesë
Vlera
Duke marrë parasysh një përshkueshmëri prej 69.000 km në tre vitet e para dhe 99.000 km në pesë vite.
AKSESORËT KRYESORË
Çmime në euro në seri
ÇMIMI I VETURËS NË PROVË
AIRBAG PËRPARA, ANËSOR DHE PERDE
AIRBAG PËR GJUNJËT E DREJTUESIT
ANTIFURT ME ALARM
SHASI SPORTIVE
AUTORADIO ME PORTA AUX/2 USB
SINJALIZIM I RUAJTJES SË KORSISË
KAMBIO AUTOMATIKE ME DOPIO FRIKSION
DISQE ALUMINI 20 INÇ
KLIMATIZATOR AUTOMATIK BIZONË
FENERË LED ME PËRSHTATËS NDAJ VERBIMIT
FRENIM AUTOMATIK DHE DALLIM KËMBËSORËSH
VESHJE LËKURE
LIMITIM INTELIGJENT I SHPEJTËSISË
MYKEY I PERSONALIZUAR
NAVIGATOR SATELITOR
PARKASSIST
PORTË E PASME ELEKTRIKE DHE SMART KEY
RREGULLUES AKTIV I SHPEJTËSISË
PASQYRA ELEKTRIKE DHE ME NGROHJE
RROTË REZERVE 17 INÇ
SHTRIRJE E SEDILJES SË PASME (60/40)
SEDILJE TË PARA SPORTIVE ME NGROHJE
SENSORË PARKIMI PARA DHE PRAPA
TIMON ADAPTIV
KAMERA PARA PREJ 180⁰
KAMERA PRAPA
TAVAN PANORAMIK ME HAPJE ELEKTRIKE
BOJË METALIKE
XHAMA PRAPA TË ERRËT
Me të kuqe: të pranishme në makinën në provë.
Shënime: 1) me 12 altoparlante, radio Dab, subwoofer; 2) me monitorim të vëmendjes së drejtuesit; 3) pjesërisht lëkure, me 10 rregullimet elektrike të sediljeve të para, memorizim në pozicionin e drejtimit; 4) Sync 2, monitor touch prej 8 inç; 5) ngrohje edhe për timonin; 6) nuk përshtatet me shiritat në tavan.
Diçitura:
Edge është e bëshme dhe mikpritëse, sidomos prapa, me një hapësirë më se të mjaftueshme për këmbët. Detajet e brendshme të luksit, si pajime opsionale, përfshijnë rregullimet elektrike të vendeve të para. Ndërsa, ngrohja e sediljeve të pasme nuk është akoma e disponueshme, megjithatë, janë të pranishme portat dhe prizat prej 12 dhe 230V.
Pozicioni i lartë dhe komod i drejtimit ngjall dëshirën për tu ulur në timon. Ndërkohë, në përballjet me ndonjë kthesë të fortë, modeli Edge nuk tërhiqet duke shprehur një dinamicitet dhe kënaqësi të paparashikuar.
ANALIZA E NDËRLIDHJES
GJITHÇKA ME ANËN E PREKJES
SISTEMI SYNC 2 me Sony touch navigation, në seri tek Edge Sport, është tashmë i shpërndarë në të gjitha modelet kryesore të kompanisë. Prezantohet me një monitor qendror prej 8 inç, i pjerrët dhe i nënshtrohet ndonjë reflektimi. Nuk ka butona fizikë (por vetëm rrotullën e volumit dhe komandat e radios, pak më poshtë), as kontrollin e largët në panelin qendror. Funksionet e ndryshme të sistemit menaxhohen përmes ekranit touch, jo gjithmonë reaktiv: kështu për veprimet dhe kalimet nga një menu tek tjetra mund të duhet pak kohë më tepër. Pamja bazë është e ndarë në “seksione”: kjo është mënyra me të cilën mund të aksesohen menjëherë opsionet e preferuara, si ato të telefonit, të navigatorit satelitor, ato multimediale dhe të klimas. Nën-menu të shumta dhe të pasura, të cilat nevojitet të studiohen disi. Harta e navigatorit është e qartë dhe udhëzimet zanore janë preçize; njëkohësisht i shpejtë funksioni i rrëshqitjes së hartës. Një karakteristikë e rëndësishme e Sync 2 qëndron tek komandat zanore, sa më shumë përdoren frazat dhe formulat e paracaktuara aq më efiçente rezultojnë. Shprehin një nivel më të lartë kompletimi shërbimet e lidhura me telefonatat apo kërkimin e stacioneve të radios. Lidhja me internetin është e limituar në shfrytëzimin e trafikut të telefonit personal.
KARAKTERISTIKA TË PËRGJITHSHME | |
PËRMASAT E EKRANIT | 8 inç |
TOUCH SCREEN | PO |
POZICIONI & SHIKUESHMËRIA | |
CILËSIA E PAMJES | |
AKSESI TEK KOMANDAT | |
TELEFONI | |
NDËRLIDHJA BLUETOOTH | PO |
RILIDHJA AUTOMATIKE | PO |
KOMANDA ZANORE | |
KOMANDIMI NGA TIMONI | PO |
CILËSIA E ZËRIT & MIKROFONIT | |
NAVIGIMI | |
FUTJA E ADRESËS | |
KOMANDA ZANORE | |
NDËRPRERJA E UDHËTIMIT | |
KONTROLLI I VOLUMIT | |
HARTA TË REJA | KARTË SD |
PËRSËRITJA E UDHËZIMEVE | EKRANI |
SAKTËSIA DHE QARTËSIA | |
RADIO DHE AUDIO | |
KËRKIMI I FREKUENCËS | |
MEMORIZIMI I KANALEVE | |
KOMANDIMI NGA TIMONI | PO |
LEXUES CD | JO |
CILËSIA E TINGULLIT | |
STREAMING NGA CELULARI | PO |
NDËRLIDHJA | |
LIDHJA ME INTERNETIN | 1 |
APLIKACIONE TË DEDIKUARA | JO |
INDEKSI I SIGURISË |
Shënime: 1) e mundur përmes paketave të smartphone.
Diçitura:
Disi të zhytura portat USB, AUX dhe SD, të pozicionuara poshtë panelit qendror. Pak më majtas, porta 12 V e dedikuar për pasagjerin dhe plani “kalues” poshtë panelit. Në faqen tjetër, kroskoti mbi panel Lcd, me sektorë në formë analoge. Lart në anën e djathtë, monitori touch prej 8 inç, me hartën e navigatorit dhe kameran e parë.
ANALIZA TEKNIKE
LUFTË TOTALE NDAJ ZHURMËS
EDGE, lind në Kanada, prej nga ku eksportohet drejt SHBA dhe shumë tregjeve të tjera, ku bëjnë pjesë edhe ato europiane. Baza është platforma C/D, nga e cila janë gjeneruar edhe Mondeo, Galaxy dhe S-Max: prandaj, janë të pranishme suspensione MacPherson para dhe të tipit multilink në aksin prapa, të dy me krahë prej aliazhi të lehtë për të reduktuar peshën, ndërsa motori është versioni diesel dy litra i ofruar në dy variante, respektivisht 180 dhe 210 kf. Ky i fundit i montuar në modelin e provuar është e pajisur me turbo të dyfishtë në seri dhe bashkërendohet ekskluzivisht me kambion me dopio friksion me gjashtë raporte. Traksioni integral aktivizohet automatikisht përmes një friksioni të kontrolluar nga një paketë që merr informacione nga 25 sensorë dhe transferon deri 50% të momentit përdredhës tek aksi prapa. Shumë rëndësi i është kushtuar eliminimit të zhurmave që depërtojnë në kabinë, e cila arrihet me përdorimin e një shasie të ngurtë, duke limituar shqetësimin e ardhur nga motori dhe impianti i shkarkimit dhe duke përdorur veshjen integrale të pjesës së poshtme të makinës dhe xhama të dyfishtë jo vetëm në pjesën e përparme, por edhe për tavanin panoramik dhe xhamat e para. Gjithashtu, përmes tre mikrofonave, sistemi Active noise identifikon zhurmat që filtrojnë në kabinë dhe përmes altoparlantëve të impiantit audio, emeton një tingull i cili redukton nivelin e shqetësimit të shkaktuar.
Diçiturë:
Ford Edge nuk është një fuoristradë e pastër, por falë lartësisë nga toka prej rreth 20 centimetra dhe traksionit integral, arrin të interpretojë më së miri sipërfaqet e pa asfaltuara mesatare dhe e përballon më së miri terrenin e çrregullt.
TË DHËNA TEKNIKE
Motori
- I montuar përpara, tërthorazi, diesel
- 4 cilindra në linjë
- Diametri i pistonit 85,0 mm
- Korsa 88,0 mm
- Cilindrata 1.997 cm3
- Fuqia maks. 154 kW (209 kf) në 3.750 xhiro/min
- Momenti përdredhës maksimal 450 Nm nga 2.000 deri 2.250 xhiro/min
- Bllok cilindrash prej gize, testata prej aliazhi të lehtë
- 2 boshte me gunga në testatë, 4 valvula për cilindër (zinxhir)
- Injeksion direkt common rail, dy turbo dhe intercooler
- Katalizator Lnt për oksidet e azotit
Transmisioni
- Traksion integral me aktivizim automatik
- Kambio automatike dopio friksion me 6 marshe
Gomat (përmasat bazë)
- 225/45R20 105W
- Gomë rezervë
Karroceria
- Sport Utility, 5 dyer, 5 vende
- Aksi i parë MacPherson, sustë helikoidale, bosht stabilizues
- Aksi i pasmë multilink me katër leva e gjysmë, sustë helikoidale, bosht stabilizues
- Amortizatorë hidraulikë
- Frenat me disk, autoventiluese, Abs dhe Esp
- Sistem drejtimi me kremaljerë dhe asistencë elektrike
- Serbatori 69 litra
Përmasat dhe pesha
- Hapi 285 cm
- Karrexhata para dhe prapa 166 cm
- Gjatësia 481 cm – Gjerësia 193 cm – Lartësia 169 cm
- Pesha 1.949 kg, me ngarkesë të plotë 2.555 kg, e rimorkiueshme 2.000 kg
- Bagazhi nga 602 deri 1.847 litra
Prodhuar në
- Oakville (Kanada)
Diçiturë:
Poshtë dyshemesë së bagazhit gjendet goma rezervë prej 17 inç, i disponueshëm në seri: tepër praktike dy zgavrat për mbajtjen e sendeve. Lart, tavani panoramik me perde elektrike, një opsional prej 1.500 euro: nuk përfshihen trarët mbi tavan.
ANALIZA STATIKE
CILËSIA
Ndryshe nga makinat amerikane të prodhuara për tregun e brendshëm, Edge nuk është dhe aq keq, përkundrazi. Ndër të tjera, oferta për tregun europian është më e lartë se ajo amerikane dhe detajet duhet të ruajnë të njëjtin nivel. Pavarësisht kësaj, në disa vende gjenden detaje negative, të cilat mund të lidhen me teknologjinë prodhuese, si lyerja e pjesshme e pjesës së brendshme të kofanos së motorit, ose që vijnë si pasojë e një montimi jo ideal, siç mund të jetë vendosja e kofanos kundrejt parafangos së majtë. Në përgjithësi, karroceria nuk shfaq parregullsi të tjera të dukshme, përkundrazi, vihet re një përkujdesje ndaj detajeve, si guarnicionet e plota të dyerve (pjesë e një strategjie për të reduktuar zhurmën që filtron në kabinë) dhe kroskoti i gjithi prej materiali të butë dhe me një cilësi montimi të lartë. Faktikisht, vetëm një profil pranë instrumenteve formon një hapësirë më të madhe se duhet me pjesët e tjera, gjë e cila mund të thuhet edhe për vendosjen e kroskotit dhe panelit qendror kundrejt njëri-tjetrit. Një cilësi e lartë edhe për sediljet, prej mikrofibre dhe lëkure, të projektuara më së miri: krahas veshjes së tapicerisë, janë të pajisura me shina rrëshqitjeje të mbuluara nga kapakë të mëdhenj plastikë, gjithashtu me rregullime elektrike të cilat mund të memorizohen. Edhe nga këndvështrimi i funksionalitetit nuk është keq: komandat aktivizohen lehtësisht, pavarësisht korsës së volumit disi të gjatë, mbajtëset e sendeve janë të pajisura me një shtresë fundore gome kundërzhurmës dhe bagazhi është tërësisht i veshur me moket të një cilësie të lartë. Në bagazh, bien në sy korniza prej metali të zmusuar të dyshemesë dhe ganxhat për shiritat mbajtës të bagazheve.
JASHTË
SIPËRFAQET E KARROCERISË
XHOKO DHE PROFILET
SHASIA
IZOLIMI DHE GUARNICIONET
BRENDA
MATERIALET DHE MONTIMI
SEDILJET
FUNKSIONALITETI
HAPËSIRA DHE SHIKUESHMËRIA
Përmasat në centimetra, këndet në gradë
Nëse kërkoni hapësira, Edge nuk do të zhgënjejë. As në praninë e tavanit panoramik për të cilin sakrifikohen disa centimetra në lartësi mbi kokë. Megjithatë distanca boshe mbetet e lartë, si për këmbët (edhe prapa) po ashtu, sidomos në gjerësi: megjithatë, mund të udhëtojnë më së miri edhe pesë persona. Akses i rehatshëm.
PËRMASAT E KOLONËS SË MAJTË
KËNDET E ERRËTA
SHIKUESHMËRIA E PASME E PENGESAVE (LART. 70 cm) mbi 10 m
POZICIONI I DREJTIMIT
Shtatlartësia e drejtuesit
I GJATË (mbi 180 cm)
MESATAR (nga 170 deri 180 cm)
I SHKURTËR (nën 170 cm)
Përmasa në centimetra
Aksi i derës
Plani i rrugës
Të gjitha prerjet e personave mund të përshtaten, falë hapësirës së bollshme. Pozicioni është me trup të drejtë dhe gjunjë të përthyera, me timon të pjerrët.
- Guarnicionet e dyerve të plota dhe të një cilësie të lartë: e izolojnë më së miri kabinën.
- Shinat e sediljeve të ngritura kundrejt dyshemesë dhe me kapakë të mëdhenj plastike.
- Kofano e motorit jo i mbështetur mirë kundrejt parafangos së majtë (djathtas është më mirë).
- Paneli i poshtëm i kroskotit me një hapësirë shumë të madhe pranë
BAGAZHI
Përmasa në centimetra
KAPACITETI I PËRGJITHSHËM (litra)
PREJ TË CILAVE NËN DYSHEME (litra)
Mbase pritej diçka më tepër. Por 508 litra – duke përfshirë xhepat poshtë dyshemesë – janë më se të mjaftueshme për disa pushime familjare; për më tepër bagazhi është i thellë. Larmi aksesorësh: ndriçim, ganxha, zhbllokim direkt i mbështetëseve nga bagazhi. Hapje automatike e derës në seri.
ANALIZA DINAMIKE
TË DHËNAT E VETURËS NË PROVË
KILOMETRA TË PËRSHKUARA
PESHA (kg)
SHPËRNDARJA E MASËS
GOMAT PIRELLI SCORPION VERDE 225/45R20 105W
SHPEJTËSIA
MAKSIMALE (km/h)
REGJIMET
NË SHPEJTËSI MAKSIMALE (në VI)
NË 130 km/h (në IX)
GABIMI TAKIMETRIT NË 130 km/h (%)
KONSUMI NË D
Shpejtësia në km/h km/litër
REZISTENCA
Në 100 km/h (kW/kf)
RENDIMENTI
Në 100 km/h (%)
KONSUMI MESATAR
Përshkueshmëria dhe autonomia
Lloji i rrugës km/litër km
URBANE
NDËRURBANE
AUTOSTRADË
MESATARJA REALE
MESATARJA E HOMOLOGUAR
GABIMI TRIP COMPUTER (%)
PËRSHPEJTIMI
Shpejtësia në km/h
Koha në sekonda
400 METRA NGA VENDI
SHPEJTËSIA E DALJES (km/h)
1 KM NGA VENDI
SHPEJTËSIA E DALJES (km/h)
PËRSHPEJTIMI NË D
Ngarkesë min./maks.
Shpejtësia në km/h
Koha në sekonda
1 KM NGA 70 KM/H
SHPEJTËSIA E DALJES (km/h)
30-60 km/h NË III
PROVA DINAMIKE
Kapja me asfaltin dhe qëndrueshmëria
PËRSHPEJTIMI ANËSOR
NDËRRIMI I KORSISË
NË ASFALT TË LAGUR
NË VIJË TË DREJTË
NË KTHESË
Edge i kryen testet pothuajse me nota të plota, duke rezultuar e shkathët, pa aq sa efiçente dhe e sigurt në situatat e emergjencës. Tek ndryshimi i korsisë në asfalt të lagur, timoni është i shpejtë dhe i lehtë, por komunikues. Shumë e mirë sjellja gjatë ndryshimit të drejtimit, me një Esp të kalibruar mirë. Gjatë provës së stabilitetit në vijën e drejtë mbi asfalt të thatë, rezulton me një progresion të mirë të aksit prapa dhe një stabilitet i lartë. Kur rimarrja e trajektores vihet re një ngritje e lehtë e rrotës së pasme të brendshme, jo për tu shqetësuar; Esp i përpiktë, por pa e tepruar. Në testin e qëndrueshmërisë në kthesa, timoni është shumë i gatshëm, rrokullisja e rregullt dhe shkathtësia e lartë.
XHIRO E PISTËS
FORD EDGE 1’31”17
KONKURRENTI MË I MIRË I PROVUAR
HYUNDAI SANTA FE 1’31”18
Mahnit për shkathtësi. Tepër e sigurt, rrokullisje e rregullt. Motor i fuqishëm, kambio e mirë. Frena rezistente.
KTHESA JUGORE
KTHESA VERIORE
FOTOCELULA
Përshpejtim maksimal
Përshpejtim i pjesshëm
Frenimi
Performancat e nxjerra në pistën e Vairano (PV) nga qendra e provave të Quattroruote
MANOVRUESHMËRIA
DIAMETRI MINIMAL I KTHESËS
RROTULLIME TË TIMONIT
PESHA E TIMONIT NË MANOVËR
PESHA E FRIKSIONIT
FRENIMI
Hapësira e frenimit dhe ngadalësimi
Kushtet metra
100 ME NGARKESË MINIMALE
100 ME NGARKESË MAKSIMALE
180 ME NGARKESË MINIMALE
100 NË ASFALT TË THATË + ZHAVORR
100 NË ASFALT TË LAGUR + AKULL
Hapësira ndalimi në të ftohtë më të larta se mesatarja (dhe një vlerë modeste ngadalësimi). Ndërkohë, sjellje e mirë në terrenet e çrregullta.
REZISTENCA E FRENAVE
Hapësira e ndalimit në metra
E DOBËT
MESATARE
OPTIMALE
10 frenime nga 100 km/h me ngarkesë të plotë
Përmirësohet disi rendimenti i impiantit në të ngrohtë, por hapësirat e ndalimit mbeten në një mesatare disi të lartë. Nuk regjistrohet faring, e lartë fërshëllima. Pedali i ruan pothuajse të pandryshuara karakteristikat e korsës dhe peshës.
AERODINAMIKA
CX RRUGOR
SIPËRFAQJA BALLORE
KOMFORTI AKUSTIK
Indeksi i artikulimit (A. I.)
I DOBËT
MESATAR
OPTIMAL
Kushtet
NË ASFALT
NË ASFALT DRENAZHUES
NË ZHAVORR
PËRSHPEJTIM MAKSIMAL
Shumë silencioze në shpejtësi të lartë, nuk i shqetëson pasagjerët as gjatë ndezjes. Suspensione efikase.
VIBRIMET SEDILJA E DREJTUESIT
I DOBËT
MESATAR
OPTIMAL
NISJE
NDALIM
REGJIM MINIMAL
KOMFORTI I SUSPENSIONEVE
Para
Prapa
I DOBËT
MESATAR
OPTIMAL
ZHAVORR
SHKALLËZIM
KANALE KULLIMI
SHINA
PLLAKA
PRAG HYRËS
ANË POZITIVE
Sjellja në rrugë. Nuk merrej për e mirëqenë një shkathtësi e tillë, duke patur parasysh gabaritet dhe peshën. Ndërkohë Edge bën gjithçka për të qenë e kënaqshme dhe e sigurt.
Hapësira. Tepër komode për katër persona, por mund udhëtohet mirë edhe pesë. Ka shumë hapësirë para, po ashtu edhe për ata që ulen prapa. Për më tepër qëndrohet lart nga toka, pikërisht si në një mbretëreshë të kategorisë Suv.
ANË NEGATIVE
Frenimi në të ftohtë. Në testin nga 100 km/h hapësirat e ndalimit janë të gjata. Megjithatë, shpreh një sjellje shumë të mirë në terrenet e çrregullta.
Çmimi. Është realisht shumë i lartë edhe nëse merret parasysh pajimi i plotë, motori i fuqishëm dhe kambio automatike. Këtu rrezikon vërtetë të rifusë në lojë markat më prestigjioze.
VLERËSIMI | |
POZICIONI I DREJTIMIT | Pozicion dominues, me shumë hapësirë dhe një përshtatshmëri të lartë, falë komandave elektrike. Sedilje sportive komode dhe me ngrohje, po ashtu si edhe timoni. |
KOMANDA DHE INSTRUMENTE | Kuadri i tipit të S-Max/Mondeo, me instrumente dixhitale të këndshme, por jo me lexueshmëri të shpejtë. Po ashtu si nuk është e lehtë në fillim të gjendet komanda e duhur mbi panel. |
AUDIO DHE NAVIGATORI | Në seri sistemi Sync 2, me Sony touch navigacion, radio Dab dhe monitor prej 8 inç, jo shumë reaktiv në të prekur. Komanda zanore të rregullta me përdorim të frazave të paracaktuara. |
KLIMATIZATORI | Një klimatizator automatik bi-zonë i mirë kalibruar, i cili mund të përdoret më lehtësisht përmes pamjes në monitor. Prapa, gjenden difuzorët e orientueshëm. |
SHIKUESHMËRIA | Në fillim haset vështirësi me përmasat e elementeve anësore. Kolonat e tavanit janë të gjera: kamerat e pasme dhe sensorët ofrohen në seri; kamera para disponohet si pajim opsional. |
CILËSIA E MONTIMIT | Është e një niveli të lartë, me përdorim materialesh të mira, por jo luksoze. Bashkime të përkujdesura, me disa luhatje jashtë dhe brenda. |
AKSESORËT | Konfigurimi i pasur Sport ka në seri të disponueshme shumë më tepër se nevojitet. Gjithashtu janë shtuar shumë aksesorë si opsional, në kontekstin e komfortit, cilësisë dhe sigurisë. |
PAJISJET E SIGURISË | Shtatë airbag, limitues inteligjent i shpejtësisë, frenim automatik dhe sinjalizim këmbësorësh. Si pajim opsional, adaptive cruise control dhe fenerë Led adaptiv. |
HAPËSIRA | Katër persona udhëtojnë më së miri. Hapësirë më se e mjaftueshme, para në gjerësi dhe prapa ka vend me bollëk edhe për këmbët. Akses pa shumë probleme. |
BAGAZHI | Kapaciteti është më i ulët se ai i deklaruar: 479 litra, kundrejt 602 litra. Gjithsesi, është një vlerë e pranueshme për një familje. Hapje automatike e derës së pasme. Plan ngarkimi i parehatshëm. |
KOMFORTI | Tepër silencioze gjatë udhëtimit, e mirë izoluar nga ambienti i jashtëm (përjashto disa fëshfërima) dhe me suspensione që punojnë shumë mirë (sidomos përpara). |
MOTORI | Një motor dy litra biturbo i ushqyer mirë, i cili tërheq 2 ton e gjysmë pa u përkulur aspak. Megjithatë përkeqësohet disi tingulli kur kalohet në regjime shumë të larta. |
PËRSHPEJTIMI | Tek 0-100 km/m arrihet deri nën 10 sekonda, me një ndjesi të mirë kthjelltësie. Edge nuk është një makinë me nisje të shpejtë, por me shtimin e distancës rikuperon. |
RIMARRJA E SHPEJTËSISË | Megjithëse jo me kohë për rekord, midis 450 Nm të motorit diesel dhe përgjigjes së kambios automatike, rimerret shpejtësia me shumë lehtësi. Gjë e cila është pikërisht ajo që duhet. |
KAMBIO | Një kambio automatike dopio friksion e ëmbël dhe e shpejtë në Drive, e cila ka një sjellje të shkëlqyer edhe me dorezat në timon. Ndryshime të shpeshta me pedalin eficent. Pozicione të sektorit jo shumë të përcaktuara. |
TIMONI | Tejet i shpejtë, i drejtpërdrejtë, tepër progresiv dhe me një ndjeshmëri të lartë. Gjithashtu, tejet preçiz në këndet e ngushta. Gjë e cila gjithsesi nuk merrej për e mirëqenë. |
FRENAT | Përgjigja në të ftohtë nuk është bindëse, me vlera ngadalësimi jo të kënaqshme. Një performancë e mirë me ngarkesë maksimale, pa fading. Pedali mbetet i njëtrajtshëm. |
NË RRUGË | Karakter imponues, por shkathtësia është më e lartë se pritshmëritë, duke marrë parasysh dimensionet. Gjithmonë e sigurt, e këndshme dhe me kontrolle efikase. |
KONSUMI | Pesha dhe koeficienti aerodinamik (Cx) nuk e favorizojnë. Realizohen mesatarisht 12 km/litër, mbi 11 në rrugë urbane. Falë serbatorit prej 69 litra ruhet gjithmonë një autonomi e lartë. |
ÇMIMI | Çmimi i shtitjes së modelit tonë Edge Sport fillon nga një kuotë e lartë: 53.750 euro. Me pajimet opsionale të pranishme, çmimi i saj i tejkalon 60.000 euro. |
GARANCIA | Mbulim prej dy vitesh, me kilometrazh të palimituar, dmth. minimumi i lejuar nga ligji. Megjithatë mund të blihet paketa pesë vite/120.000 km për 1.050 euro. |
PËRMBLEDHJE
ZBARKON NË EVROPË, Ford Edge, ashtu siç di vetëm ajo! Pa ato përmasa të cilat do të priteshin tek një Suv “muskoloze”, e ndërtuar mbi imazhin e fortë dhe praninë imponuese në rrugë. Pra, një amerikane e vërtetë, e cila di si të bjerë në sy, edhe me ngjyrën e ndezur të ekzemplarit të provuar: gjithçka, tek ajo, ndihmon për ta bërë unike dhe të dallueshme. Nga pjesa ballore shumë e gjerë deri tek pjesa e pasme sportive, vendoset në sfilatë për një vend në majë në segmentin e vështirë të modeleve Suv të mesme-mëdha, i kryesuar nga koreanet Hyundai Santa Fe dhe Kia Sorento, krahas edhe modeleve prestigjoze si Volkswagen Touareg. Këtë gjë e bën duke u ofruar me një çmim – në këtë version kryesor, 2.0 TDCi 210 kf AWD Powershift Sport – tejet të konsiderueshëm: 53.750 Euro.
Pa harruar aksesorët e pranishëm, të cilat nuk janë aq të larmishme sa tek disa rivale gjermane, por gjithmonë në gjendje për ta rritur disi vlerësimin përfundimtar. Vërtetë, nuk është e detyrueshme të shpenzohet kaq shumë, Edge mund të merret edhe për më pak, pra me 46.250 euro të variantit 2.0 180 kf me kambio manuale. Edhe në këtë version traksioni mbetet integral. Sigurisht, kështu detyrohemi të heqim dorë nga një pjesë e madhe e konfigurimit Sport, si disqet e aluminit prej 20 inç, shkarkimi i pasëm, pedalet e aluminit dhe suspensionet sportive. Nuk do të ishin të pranishme as porta e pasme automatike, sensorët e parkimit dhe mbi të gjitha timoni adaptiv, apo sistemi i kompletuar multimedial. Pra, është e gjitha çështje zgjedhjesh dhe xhepash. Gjithsesi, sjellja në rrugë dhe cilësitë e përgjithshme të modelit Edge të provuar, rezultuan të një niveli të lartë. Cilësia paguhet, gjë që nuk duhet të na habisë.