Gjenerata e re e Jazz e ka çelësin e vet të dizajnit te elektriciteti. E programuar që të debutojë në Sallonin e Takios në tetor, do të mbërrijë te koncesionarët në 3-mujorin e parë të 2020-ës
Brenda 2025, e gjithë gama evropiane e Hondë-s do të jetë e elektrifikuar. Me tre zgjidhje të ndryshme. Fillimisht, një teknologji për zero emetime dhe një bateri e vogël që do të prodhohet nga një platformë e dedikuar. Nga ana tjetër, pjesa e karikimit është në momentet e fundit të prodhimit dhe do të jetë gati shumë shpejt. Në mes, hibridi full i-MMD, i adoptuar nga aktuali CR-V, do të jetë në krye të Jazz-it të ri që do të shfaqet në Sallonin e Tokios në tetor. Skema e zhvilluar nga prodhuesi japonez përfshin një motor benzine me cikël Atkinson, i lidhur me një tjetër alternativë që sipas situatave, furnizon me energji baterinë me jone litiumi ose ka edhe një motor elektrik i lidhur fizikisht me rrotat. Lidhja mekanike ndërmjet njësisë termike dhe boshtit të drejtimit ndodh përmes mbylljes së një freksioni të paracaktuar: vetëm në këtë rast propulsori i benzinës e transferon drejtpërdrejt fuqinë e tij te rrotat. Një sistem i konceptuar në atë mënyrë që lejoi hartuesit të bënin pa kutinë e kambios, të zëvendësuar nga një reduktues me raport fiks. Dhe mbi të gjitha, të përdorësh motorin e benzinës kryesisht për të gjeneruar energji elektrike, në vend që të veprojë si njësi konvencionale e tërheqjes, ka efekte të dobishme në konsum.
Kjo është logjika e funksionimit që mbizotëron në modalitetin e makinës hibride, një nga tre modelet në dispozicion (dy të tjera bëjnë të mundur shfrytëzimin veç e veç të motorit termik dhe elektrik). Jazz-i i ri që do të jetë te koncensionarët në pranverën e 2020-ës, do të jetë i disponueshëm edhe me njësi konvencionale, ku nuk mungon as 1.0 me tre cilindra turbo, njëlloj me forcën e Civic. Nuk ka naftë, ndërsa Honda ka njoftuar se do ti thotë lamtumirë dieselit në të gjitha modelet e saj duke nisur nga viti 2021.
1.DIZAJNI
Fenerët bëhen më të mëdhenj dhe janë të pozicionuar më lart. Ka një mburojë të gjerë xhami, që pothuajse duket si një vazhdim i kofanos dhe është i rrethuar nga panele fikse qelqi më të mëdha në anët e saj, por që nuk hyn në pjesën e portës.
2.KARROCERIA
Formula e saj monovolum urbane rrit hapësirën e brendshme. Në pjesën e brendshme konfirmohen zgjidhje për hapësirën. Sediljet mbrapa ulen deri në pjesën e poshtme dhe shndërrohen si një divan i vogël më një mbështetëse të ndarë.
3.TEKNOLOGJIA
Kroskoti ka një stil hi-tech që është i përbërë nga një ekran i madh multifunksional që ka nxjerrë në pension treguesit e ngjashëm. Ndërsa, në qendër të kroskotit është i pozicionuar tableti i sistemit infotainment.
HISTORIA
TRE SERI NË SHPATULLA
2001
PËR PUNË
E gjatë 3,84 metra, prodhimi i parë i Jazz nxori në pension Logo-n. E përdorshme dhe më e shkurtër se 6 centimetra, por e vendosur për të qenë me më pak hapësirë.
2008
E PARA HIBRIDE
Jazz arrin në një gjatësi totale prej 3,9 metrash, motorët bëhen ndjeshmërisht më të fortë dhe në 2011-ën, në mes të karrierës, debuton hibridja powertrain.
2013
MË E PJEKUR
Jazz-i i tanishëm prodhohet që nga 2013-ta, por në Evropë ka mbërritur në fund të 2015-ës. Stili bëhet më i pjekur, me fenerët që janë të futur në pjesën e “maskës”.